Kimppakiva
Olemme vaimon kanssa puhuneet vieraastamiehestä antamaan vaimolle kimppakivaa. Kuinka teillä homma on edennyt? Onko mies ollut tuttu vai vieras? Missä ootte tavanneet, entä sextailleet? Minkä ikänen pari olette?
Kommentit (10)
Meillä myös puhuttu asiasta. Haluaisin kahta miestä, mutta en samaan aikaan kahteen reikään. Toista voisin imeä, kun toinen nai. Mieheni tätä alyn perin ehdotti.
N53
Me myös olemme puhuneet ja olemme liittyneet yhdelle sivustolle mistä seuraa voi hakea. Viestiteltykkin olemme ehdokkaiden kanssa mutta se itse toteutus puuttuu. On vaan niin hankalaa saada lapsivapaata ja sen kolmannen kanssa aikataulut natsaamaan. No ehkä joku päivä. Ainiin alle nelikymppisiä olemme.
Kovana fantasiana meilläkin, mutta toteutus ei kiinnosta. Mieheni on nuorempana useampaankin kertaan ollut 3 ja 4 kimpoissa, mutta useimmiten se on ollut sähläystä. Kahteen reikään yhtä aikaa on vaikea toteuttaa, jos kaikki haluavat nauttia. Sitten, kun itse on lauennut, niin pitää vielä muita tyydytellä. Kiitos ei.
Useampiin kimppoihin on tullut osallistuttua. Osa on sujunut ja osa on ollut enemmän tai vähemmän sähläystä. Yhteistä onnistuneille kolmen kimpoille on ollut se, että aloitteen kimppaan on tehnyt nainen ja nainen on ennen kimppaseksiä tutustunut kolmanteen osallistujaan ensin kahdestaan. M 51
Vierailija kirjoitti:
Useampiin kimppoihin on tullut osallistuttua. Osa on sujunut ja osa on ollut enemmän tai vähemmän sähläystä. Yhteistä onnistuneille kolmen kimpoille on ollut se, että aloitteen kimppaan on tehnyt nainen ja nainen on ennen kimppaseksiä tutustunut kolmanteen osallistujaan ensin kahdestaan. M 51
Miten tutustuminen on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole päivänselvää??
Vastasimme erääsen ilmoitukseen missä kaksitä vanhempaa miestä haki naista tai paria. Kävimme kahvilla heidän luona. Tutustuttiin, mutta mitään ei tapahtunut, vielä. Kuukauden kuluttua tapasimme uudelleen. Jossain vaiheessa päädyin toisen miehen kanssa makkariin. Suutelimme, mies otti minulta puseron pois. Kuulin mieheni keskustelevan toisen miehen kanssa, samalla kun mies avasi liivini. Tuntui hyvältä kun mies kertoi, ettei ole koskaan aikaisemmin saanut hyväillä näin isoja rintoja. Tuokion kuluttua huoneessa olikin jo kaksi miestä. Riisuimme, minua pidettiin hyvänä kaikin tavoin, nousin miehen päälle ja annoin vieraan kalun tulla sisääni, toinen kalu tuli suuhuni. Tästä olin haaveillut ja nyt se toteutui. Mieheni ilmestyi myös huoneeseen,otti muutaman kuvan, sitten tuli myös mukaan. Sain lopulta kolmet lastit sisääni. Mahtava kokemus, joten päätimme ettei se jää viimeiseksi. 623
Irstailu ei johda hyvään sanoo toinen Mooseksen kirja.
Lähdemme vaimon kanssa mato-ongelle. Lähdettekö mukaan?