Olen niin väsynyt suomalaisten yliseksualisoituun mentaliteettiin
Erosin nuorena, enkä ollut kovin avoin uusille ihmisille; sen sijaan keskityin vaan kehittämään itseäni. Parin viikon sisällä erostani alkoi raskaanpuoleinen sosiaalinen painostus. Tämä taukoamaton jankkaus jatkuu tähän päivään, painostetaan hommaamaan itselleen ainakin nyt 'pientä sutinaa', eikä tällainen usein johda halujen lisäämiseen, päinvastoin! Sen lisäksi että minulla on ADHD, en pidä erityisesti kosketuksesta.
Elettyäni nyt lähes vuosikymmenen vapaaehtoisessa selibaatissa, harvoin menee vieläkään viikkoa, etteivätkö miestuttavat ympärilläni painostaisi 'tekemään jotain' tai sitten käyttämään suoranaisesti prostituoitujen palveluja, etteikö joku suomipaitainen hupiukko vitsailisi siitä, miten käytännössä lukeudun jälleen 'neitsyisiin'. On kuultu sanottavan, että haaskaan parhaat vuodet elämästäni, ja että minun olisi parasta hakeutua psykiatrille mahdollisimman vielä kun voin. Jos ja kun joskus menetän malttini, se "johtuu siitä, että joku meistä ei ole saanut". Ei mene kuukauttakaan, milloin ei joku kyseenalaista seksuaalisuuttani, tai että joku naispuolinen tuttava aggressiivisesti jakelee vinkkejään treffiprofiilin laatimiseen, mitkä epäkiitollisesti aina torppaan. Illanistujaisissa eräät miestuttavat morkkasivat tyyppiä, jolla väitetysti on alle 10 "kaatoa", ja asiaa pidettiin huvittavana - kyseessä siis oli aikuisia ihmisiä! Viisainta oli vaieta siitä, että itselläni on ainoastaan kaksi.
Suomi on pintapuolisesti olevinaan yksi maailman edistyksellisimmistä maista. Kuitenkaan lait ja ihmisoikeusjärjestöt eivät muuta asenteita rahvaan kansan parissa. Ihmiset suvaitsevat monimuotoisuutta, mutteivät hyväksy sitä. Ehkä tässä olemme kaukana vielä Ruotsista. Suomessa todellakin saa olla rauhassa ainoastaan olemalla seksuaalisesti aktiivinen. Kertoo siitä että Suomi on yhä takapajuinen maa ja ihmiset hyvin raakoja. Mainostetusta sananvapaudestamme huolimatta, en ole uskaltanut puhua ääneen tästä paitsi nimettömänä - pelkään että minua pilkataan. Olen nimittäin poikkeuksellinen älykäs, joten minulle on eri standardi kuin muille. Minulla on jo tarpeeksi stressiä töissä, en kaipaa lisäksi tällaista henkistä väkivaltaa. Joudun ehkä kuulemaan kuittailua lopun ikääni, mutta se on pieni hinta maksettavaksi siitä, etten taivu julkisen vainon alla.
Kommentit (24)
Media, etunenässä YLE, ja kaikenlaiset aktivistithan tätä seksiä puskee etulinjaan jatkuvalla syötöllä. Ei perushommaa, vaan lasten groomaamista ja kaiken mahdollisen seksualisointia jatkuvasti. Milloin levitellään kouluissa "Työnnä porkkana perseeseen, näin otat parhaan kullikuvan" (Lahti 2021) kirjasia, milloin tuputetaan homo/transpropagandaa. Onko mikään ihme, että jengillä koko ajan perversiot mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin levitellään kouluissa "Työnnä porkkana perseeseen, näin otat parhaan kullikuvan" (Lahti 2021) kirjasia, milloin tuputetaan homo/transpropagandaa.
No tällä ei nyt oikeen oo mitään tekemistä aloituksen kanssa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Media, etunenässä YLE, ja kaikenlaiset aktivistithan tätä seksiä puskee etulinjaan jatkuvalla syötöllä. Ei perushommaa, vaan lasten groomaamista ja kaiken mahdollisen seksualisointia jatkuvasti. Milloin levitellään kouluissa "Työnnä porkkana perseeseen, näin otat parhaan kullikuvan" (Lahti 2021) kirjasia, milloin tuputetaan homo/transpropagandaa. Onko mikään ihme, että jengillä koko ajan perversiot mielessä.
Miksei sitten 'heteropropaganda' ole juttu?
Olen pitkäaikaisessa parisuhteessa, mutta en ennen sitäkään käyttänyt kumia jos toisella oli pillerit ja suutelin halukkaita jos siltä tuntui. Ihan teininä oli klamydia joskus, sen jälkeen ei mitään.
Tarkoitus oli lähinnä ilmaista, ettei suhdetta tai intiimiasioita kannata "viruskuorman" takia jättää tekemättä kokonaan. Muita hyviä syitä voi toki löytyä. Uskon kyllä siihen, että ihmisten, etenkin naisten, on arvokasta olla siveellisiä ja "puhtaita". Varmaan monta mielipidettä asiasta, mutta ei jaksa kiinnostaa karusellinaiset. Monta asiaa voit jättää tekemättä viruksia välttääksesi, sitten taitaa olla vaan aika rajoittunut elämä