Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin väsynyt suomalaisten yliseksualisoituun mentaliteettiin

M43
06.06.2022 |

Erosin nuorena, enkä ollut kovin avoin uusille ihmisille; sen sijaan keskityin vaan kehittämään itseäni. Parin viikon sisällä erostani alkoi raskaanpuoleinen sosiaalinen painostus. Tämä taukoamaton jankkaus jatkuu tähän päivään, painostetaan hommaamaan itselleen ainakin nyt 'pientä sutinaa', eikä tällainen usein johda halujen lisäämiseen, päinvastoin! Sen lisäksi että minulla on ADHD, en pidä erityisesti kosketuksesta.

Elettyäni nyt lähes vuosikymmenen vapaaehtoisessa selibaatissa, harvoin menee vieläkään viikkoa, etteivätkö miestuttavat ympärilläni painostaisi 'tekemään jotain' tai sitten käyttämään suoranaisesti prostituoitujen palveluja, etteikö joku suomipaitainen hupiukko vitsailisi siitä, miten käytännössä lukeudun jälleen 'neitsyisiin'. On kuultu sanottavan, että haaskaan parhaat vuodet elämästäni, ja että minun olisi parasta hakeutua psykiatrille mahdollisimman vielä kun voin. Jos ja kun joskus menetän malttini, se "johtuu siitä, että joku meistä ei ole saanut". Ei mene kuukauttakaan, milloin ei joku kyseenalaista seksuaalisuuttani, tai että joku naispuolinen tuttava aggressiivisesti jakelee vinkkejään treffiprofiilin laatimiseen, mitkä epäkiitollisesti aina torppaan. Illanistujaisissa eräät miestuttavat morkkasivat tyyppiä, jolla väitetysti on alle 10 "kaatoa", ja asiaa pidettiin huvittavana - kyseessä siis oli aikuisia ihmisiä! Viisainta oli vaieta siitä, että itselläni on ainoastaan kaksi.

Suomi on pintapuolisesti olevinaan yksi maailman edistyksellisimmistä maista. Kuitenkaan lait ja ihmisoikeusjärjestöt eivät muuta asenteita rahvaan kansan parissa. Ihmiset suvaitsevat monimuotoisuutta, mutteivät hyväksy sitä. Ehkä tässä olemme kaukana vielä Ruotsista. Suomessa todellakin saa olla rauhassa ainoastaan olemalla seksuaalisesti aktiivinen. Kertoo siitä että Suomi on yhä takapajuinen maa ja ihmiset hyvin raakoja. Mainostetusta sananvapaudestamme huolimatta, en ole uskaltanut puhua ääneen tästä paitsi nimettömänä - pelkään että minua pilkataan. Olen nimittäin poikkeuksellinen älykäs, joten minulle on eri standardi kuin muille. Minulla on jo tarpeeksi stressiä töissä, en kaipaa lisäksi tällaista henkistä väkivaltaa. Joudun ehkä kuulemaan kuittailua lopun ikääni, mutta se on pieni hinta maksettavaksi siitä, etten taivu julkisen vainon alla.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus, ap. Tsempit sulle. Olen pahoillani, että joudut kuuntelemaan tuollaista.

2/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuputus ja projisoiminen toisen kautta on tyypillistä. 

Mutta omat rajat kannattaa silti pitää selvillä toisille. Jos sieltä kavereista alkaa tulla tuota yllämainittua liikaa, voi ihan asialliseen sävyyn sanoa, että olet ihan aikuinen ihminen ja osaat itse elää elämääsi juuri niin kuin itse parhaaksi näet. 

Mitä rauhallisemmin ja itsevarmemmin osaat tuoda tuon esiin, sen varmemmin sellaiset jättää sen jankutuksen. Niille, ketkä eivät tuosta jo ota opikseen, voi jo sitten kettuilla, että keskittyy vaan omaan elämänsisältöön tai keksii sitä lisää, ettei tarvitse sitä sulta hakea. :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka kehuu kaadoillaan,josta puoletkaan ei ole totta! Yliseksuaalisuus on loppujen lopuksi myytti,jolla kerskutaan turuilla ja toreilla! Sopulilaumassa tyhmyys tiivistyy ennennäkemättömiin sfäärehin! Yksin ollessaan nämä kerskujat rypevät itsesäälissä otsa hiessä!

Vierailija
4/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ajattelin, että lähinnä tyhmempi puolisko ihmisistä öyhöttää seksistä, mutta samaa on älykkäämmässä. Jättäisivät edes omaksi tiedokseen. Se ylittää rajoja, että udellaan muilta heidän suhteistaan ja pitkälle vietynä enimmäkseen narsistit tekevät sellaista, jopa lapsille. Miksi se pitää normalisoida, ellei normalisoi sitä passiivisaggressiivisesti? Nykyisin normalisoidaan kaikenlaista junttia ja ihmisille vahingollista, kuten huu meet. Nämä sitten pakottavat muita samaan lokaan, ei siinä muutoin olisikaan niin paljon ongelmaa, mutta pilaavat kaikkien muidenkin elämän.

Vierailija
5/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ADHD yleensä aiheuta mm. yliseksuaalisuutta? Monella myös muuta jyräämistä.

Vierailija
6/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti oot myös komea ja mukava sen älykkyyden lisäksi... Sillä ne kaverit ihmettelee. Mutta kyllähän sitä pitäis saada olla rauhassa yksin ja vaikka selibaatissa. Oi voi, tulee mun saavuttamaton kielletty ihastus mieleen. Ehkä se vaan isolla osalla ihmisiä on paljon seksuaaliasiat mielessä.

N36

Vierailija
7/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisoikeusjärjestöt eivät suojele edes lapsia seksin tuputtamiselta, parastahan on olla ihmiskaupassa lapsena millään tavalla aiheeseen liittyen, niin, että viranomaiset ja hierarkian huippu tukee toimintaa. 

Vierailija
8/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuvat ja ovat silti yksin. Ikää 50 ja testot alhaalla. Ikää 60 ja täysi lerppu. Sinuna ap, en uskoisi kerskujia.

Lisäksi suutelut, seksi ja intiimijutut lisäävät valtavasti virus/bakteerikuormaa.

Ole onnellinen terveydestäsi ja puhtaudestasi. Ja uskollinen itsellesi.

Vierailija
9/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dissident kirjoitti:

Mutta omat rajat kannattaa silti pitää selvillä toisille. Jos sieltä kavereista alkaa tulla tuota yllämainittua liikaa, voi ihan asialliseen sävyyn sanoa, että olet ihan aikuinen ihminen ja osaat itse elää elämääsi juuri niin kuin itse parhaaksi näet. 

No, olen tietyllä vahingonilon tiellä halunnut nähdä, miten pitkälle jokin tämmöinen voi jatkua, ja sehän voi, se myös kertoo todella paljon ihmisistä ja siitä, miten turhautuneita elämiinsä he itse ovat ovat.

AP.

Vierailija
10/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ADHD yleensä aiheuta mm. yliseksuaalisuutta? Monella myös muuta jyräämistä.

Siinä tapauksessa olennaista olisi tarkastella, jos ja miten se heijastuu käytökseen.

Vierailija
11/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus, juuri niin. Ikävää että joudut kärsimään tällaisesta. Pidä linjasi, usko itseesi.

Vierailija
12/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapa, ihmetelläänkö kaunista ja hoikkaa naista, joka ei huoli ketään niistä lukuisista yrittäjistään?

Minut on älykkääksi virallisesti tutkittu, minulla ei ole koskaan tylsää ja erittäin rikas mielikuvitus.

Siihen ei tarvita miestä, joka mieluusti haluaa häkkiinsä kauniin yksilön vangita. Minkäänlaista suhdetta en tarvitse. En halua selitellä mitään valintojani, menojasi, mielenkiinnon kohteitani yhtään mitenkään. Rakastan vapautta ja sen suon myös muille.

Ja olen kokenut jo vastuut, olen kasvattanut lapseni yksin aikuiseksi. Se tapahtui niin nuorena, että olen edelleen nuori, ikäisesi, 43.

Vierailija
13/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuvat ja ovat silti yksin. Ikää 50 ja testot alhaalla. Ikää 60 ja täysi lerppu. Sinuna ap, en uskoisi kerskujia.

Lisäksi suutelut, seksi ja intiimijutut lisäävät valtavasti virus/bakteerikuormaa.

Oletko helkkari tosissasi? "Suutelu ja intiimijutut lisäävät valtavasti viruskuormaa". Tossa kohtaa varmaan kannattaisi hakeutua terapiaan. Tainnut ottaa vähän koville cooffi.

Vierailija
14/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aiheuta. ADHD ei ole käytännössä mitään, mitä täällä palstalla mainostetaan. Se ei ole persoonallisuushäiriö, eikä seksuaalihäiriö. ADHD on tarkkaavaisuuden ja aktiivisuuden häiriö. 

https://adhdtutuksi.fi/mika-on-adhd/

PS. Aloittajan kanssa olen samaa mieltä. On sitä maailmassa muutakin, kuin seksi. 

Vierailija
15/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on bakteerikammo, kammoan kaikkea toisten eritteitä. Hyi!

Vierailija
16/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä kirjoitus AP. Tuo pitäisi julkaista muuallakin kuin vain tällä palstalla. Nr. 6 kirjoittaa, että "ehkä isolla osalla on seksuaaliasiat mielessä". Jaa, mielessä saattaa olla, mutta pitääkö niitä toitottaa joka tilanteessa muille ja kehoittaa päivästä toiseen jollekin työkaverille tai tuttavalle etsimään elämäänsä "sutinaa". Pitäisikö tehdä kapina, että nämä seksihullut plus kiimaiset ihmiset tajuaisivat jättää muut rauhaan tuputukseltaan? Itsellä on juuri samanlaisia kokemuksia kuin ap:llä, ajalta kun jäin 47 v. leskeksi. Silloin piti oikein suuttua monelle kun eivät lopettaneet ollenkaan aiheesta puhumista.  

Vierailija
17/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko helkkari tosissasi? "Suutelu ja intiimijutut lisäävät valtavasti viruskuormaa". Tossa kohtaa varmaan kannattaisi hakeutua terapiaan. Tainnut ottaa vähän koville cooffi.

Olen. Käypä huviksesi testeissä. Testaa onko sulla HPV, HSV 1 tai 2. Jne, ota myös kaikki SP testit. Tule sitten arvostelemaan. Minä olen puhdas ja aion puhtaana pysyäkin.

18/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dissident kirjoitti:

No, olen tietyllä vahingonilon tiellä halunnut nähdä, miten pitkälle jokin tämmöinen voi jatkua, ja sehän voi, se myös kertoo todella paljon ihmisistä ja siitä, miten turhautuneita elämiinsä he itse ovat ovat.

AP.

No varmaan samat tyypit katsoo silmä kovana jotain temppareita ja maajussille, missille ja ties mille puoliso-ohjelmia... .oD 

Samahan se on ruuan ja juoman kanssa monella....ihan kuin ei itse osaisi niistäkään pitää huolta.

Mutta oikeasti ihmisille pitää vaan sanoa sanomisen perään. Ja on siinä sekin, että ottaa sellaisiin pahempii sitten välimatkaa. Ei kenenkään tarvitse miellyttääkseen ottaa kaikenlaista vastaan. 

Vierailija
19/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise välit ihmisiin niin ei tarvitse kuunnella mitään.

Vierailija
20/24 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla ihmisillä on jotenkin vääristynyt ja mustavalkoinen suhde seksuaalisuuteen. Joko se on lähes täysin tabu, jota hyssytellään ja jota on sopivaa toteuttaa lähinnä vain heteroparin välillä ensisijaisesti suvunjatkamistarkoituksessa, tai sitten sitä pitäisi tuoda esiin joka tilanteessa niin, että hienotunteisuus ja rajat itsen ja muiden välillä jäävät kokonaan huomiotta.

Ap:n kohtaamat ihmiset kuulunevat tähän jälkimmäiseen porukkaan. Tosin kyse voi olla myös näiden tuputtajien omasta epävarmuudesta ja siitä, että ap:n valinnat osuvat heitä johonkin sellaiseen kohtaan, jota eivät itsessään haluaisi myöntää olevan. Melko usein aikuisetkin ihmiset olettavat, että vapaaehtoisesti sinkkuna ja/tai selibaatissa elävä ihminen kuvittelee olevansa parempi ja hyveellisempi kuin muut ja hyökkäävät vähän niin kuin varmuuden vuoksi. Että älä sinä siveydensipuli kuvittele olevasi jotain hienompaa ja erityisempää. Hyökkääminen ei aina näy aggressiona vaan yleisemmin se on tuota mukahumoristista "sutinan" tuputtamista ja muuta intiimiasioihin puuttumista.

Ap, jos vain on mahdollista, niin lakkauta kanssakäyminen näiden utelijoiden ja nälvijöiden kanssa ainakin hetkeksi kokonaan. Siis tyystin. Et vastaile kuulumiskyselyihin etkä varsinkaan lähde viihteelle, koska alkoholin nauttiminen monesti vain eskaloi suunsoittoa entisestään. Et sinä ole tuttavapiirisi sylkykuppi statuksesi vuoksi eikä sinun tehtäväsi ole tuoda viihdearvoa kenenkään naljalijan päivään. Saatat ainakin hetkeksi jäädä täysin yksin mutta vaikutat sen verran vahvalta luonteelta, että sen kestät kyllä. Sitä paitsi se kyllä pitää paikkansa, että aina on parempi olla yksin itsensä kanssa kuin huonossa seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän