Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla helppo elämä?

Vierailija
06.06.2022 |

?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vertaan esimerkiksi Ukrainassa tapettuihin lapsiin, raiskattuihin naisiin ja kidutettuihin sotilaisiin, elämäni on äärimmäisen helppoa.

Jos vertaan alkuperäisiin odotuksiini, vaikeuksia on riittänyt.

Globaalisti ja historiallisesti tarkasteltuna elämäni on kuitenkin ollut varmaan helpompi kuin 99.99%:lla ihmisistä.

Veikkaan, että lähes kaikilla täällä on ollut hyvin helppo elämä verrattuna koko ihmiskunnan kohtaloihin.

Vaikka ulkoisesti olisikin kaikki hyvin, voi kärsiä sisäisesti niin paljon, että haluaa kuolla. Terveisin Lapsesta asti ahdistunut ja masentunut, jonka elämä on ollut kidutusta

Vierailija
42/49 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut helppo lapsuus, on helpompi rakentaa helpompi elämä. Jaksaa tehdä enemmän töitä sen eteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pari pahaa tilannetta on elämän varrelle tapahtunut. Voi olla, että aikuinen poikani syrjäytyy, mutta hänen elämänsä ei ole minun elämäni Kokonaisuutena kyllä, elämäni on helppoa.

N53

Vierailija
44/49 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Lapsuuden perheessä mielenterveysongelma, joka periytyi isältä sisarelle. Jatkuva huoli omaisista, joka onkin sitten johtanut omaan uupumukseen ja masennukseen.

Vierailija
45/49 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut työpaikka, rahatilanne hyvä, olen terve niin henkisesti kuin fyysisesti. Olin 20 vuotta oman lapseni omaishoitaja ja nyt kun sain hänen asuntolaan, äidilläni on alkava muistisairaus ja tarvitsee paljon apua. Mietin, koska alkaa se mun oma elämä

Vierailija
46/49 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo elämä ollut. Ei suuria murheita, ei sairauksia, ei toimeentulomurheita. Rahaa ei ole ylenmäärin, mutta sopivasti. Mukava puoliso rinnalla ollut jo 52 vuotta. Ainut murhe, että perälauta näkyy jo. Sitä vaan ei pidä liikaa ajatella, vaan elää täysillä niin pitkään kuin suodaan.

Vierailija
47/49 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut työpaikka, rahatilanne hyvä, olen terve niin henkisesti kuin fyysisesti. Olin 20 vuotta oman lapseni omaishoitaja ja nyt kun sain hänen asuntolaan, äidilläni on alkava muistisairaus ja tarvitsee paljon apua. Mietin, koska alkaa se mun oma elämä

Tuo _on_ sinun elämäsi - ei se siitä muutu. Osalle meistä annetaan ikuisen palvelijan rooli/osa. Minulle kävi juuri noin, nyt sairastuin itse ja myös kuolen tähän sairauteen. Elämä oli tällainen.

Vierailija
48/49 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä lapsuus, isän, äidin ja pikkusiskon kanssa.

Oman elämäni olen elänyt (elän edelleen) ulkomailla.

Elämäni on ollut kaikinpuolin erittäin hyvää ja... helppoakin...

Vierailija
49/49 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ei kokonaisuudessaan ole ollut helppo, olenhan syrjäytynyt mielenterveyskuntoutuja.

Kärsimystä on ollut vuosien varrella riittämiin, hankalien oireiden varjostaman nuoruusiän ajoilta asti.

Nämä huonot ja hankalat koettelemukset ovat kuitenkin olleet hyödyksi, ne ikään kuin toimivat tuuppausapulaisena ja antavat tietoa mitä on meneillään yhteiskunnassa.

Tiedän nyt mikä on oikeasti tärkeää, paremmin mistä haaleilen ja millaista arkea haluan. Ilman näitä kokemuksia tuskin olisin koskaan esimerkiksi muuttanut ulkomaille ypöyksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän