Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla helppo elämä?

Vierailija
06.06.2022 |

?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen paljon töitä saadakseni helpomman elämän.

Vierailija
22/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo. En ole ollut sodassa, olen saanut ilmaisen koulutuksen, olen työkykyinen, asun omistusasunnossa, omistan bussikortin.

Mutta toisaalta, kärsin traumaperäisestä sairaudesta. Välillä en nuku yökausiin. Sen työkyvyn kanssa on vähän niin ja näin välillä, mutta teen parhaani. Onneksi työympäristö ei ole kovin konservatiivinen. En halua jäädä kotiin, vaan vaikka vedän itseäni turpaan että saan itseni sinne töihin. Oli olo mikä hyvänsä. Tämä on johtanut siihen, että olen ollut todella sairaanakin töissä, kun pelkään että jos annan itselleni yhtään löysää hihnaa, niin nousenko siitä enää ikinä? Tuskin.

Ei ole puolisoa eikä lapsia, joten olen vapaa menemään kuten haluan. Paitsi että enpäs olekaan, kun on työt. Ja töiden jälkeen olen lopen uupunut. Lisäksi mt-haasteeni kun ottavat vallan, on turha maksaa rahaa siitä että menee kärsimään johonkin muualle, kun senkin ajan voi yrittää käyttää lepäämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on sitä miten suostut sitä elämään. Vaikeudet tekee hyvistä ajoista entistä makoisampia, nautin täysillä auringonsäteistä ja ananaslimusta. Onni löytyy pienistäkin asioista.

Vierailija
24/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja on. Riippuu ihan mihin vertaa. Sisarella vakava mielisairaus, isä kuollut, äidillä syöpä. En saanut lapsia ja perhettä. Ammatikseni autan muita, joilla on ollut vielä vaikeampi elämän.

Vierailija
25/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on sitä miten suostut sitä elämään. Vaikeudet tekee hyvistä ajoista entistä makoisampia, nautin täysillä auringonsäteistä ja ananaslimusta. Onni löytyy pienistäkin asioista.

Sanoo ihminen, joka ei ole vielä todellisia vaikeuksia elämässään kokenut.

Vierailija
26/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä 😅 Vain ihminen, jonka kärsimys on kiertänyt, kehtaa lässyttää tuollaisia.

Vierailija
27/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Mutta olen tehnyt ihan hemmetisti töitä pitääkseni sen helppona. Ei typeryyksiä, ei laittomuuksia, ei tuhlaamista, ei vääränlaisia kavereita, ei laiskottelua. Tuohon kun pystyi, niin sai helpon elämän.

Vierailija
28/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan on. Fyysinen terveys ja talous kunnossa, hyvä työ ja asunto on sekä mahtava puoliso. Toisaalta psyykkinen puoli on reistaillut lapsesta asti, ja sen kanssa on joutunut ja joutuu tekemään aina paljon töitä. Eli ulkopuoliselta jos kysyy niin varmasti oma elämä näyttää helpolta, mutta ei se ihan niin helppoa sitten ole jos tietää mitä pään sisällä tapahtuu. 

Vierailija
29/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan. Vaikeeta ollut aina, olen ollut viallinen syntymästä saakka.

Vierailija
30/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden lähtökohdistahan se helppous pohjimmiltaan lähtee. On helpompaa pinnistelläkin kun on saanut hyvät elämän lähtökohdat.

Vierailija
31/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei ole. Toisinaan tuntuu, että elämäni tarkoitus on testata, mitä kaikkea paskaa kestän. Tällä hetkellä taas äkkiseltään ajateltuna tuntui, että minulla on käynyt elämässäni todellinen tuuri monessa asiassa. Elämä on todellakin elämisen arvoista, kaikesta siitä paskastakin huolimatta. <3

Vierailija
32/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanoisin, että suurimmaksi osaksi on ollut helppoa. Toki siihen on mahtunut menetyksiä, keskenmenoja, kuollut lähiomainen ja muita juttuja, mutta hyvin helpolla olen päässyt. Oma asennoituminenkin ratkaisee.

Vierailija
33/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä 😅 Vain ihminen, jonka kärsimys on kiertänyt, kehtaa lässyttää tuollaisia.

No enpä menis väittämään. Voi olla kaksi ihmistä, joilla molemmilla syöpä, nivelrikko ja vaikea äitisuhde. Silti toinen voi olla iloinen aurinkoisista päivistä ja toinen ryömiä savessa. Kärsimystä silti sama määrä.

Vierailija
34/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kiitollinen monesta hyvin olevasta asiasta elämässäni, sekä tuurista mitä on joissain asioissa ollut. Ne helpottaa elämää kieltämättä. Sen lisäksi opiskelin unelmieni ammatin, eli työn jonka teosta nautin. Näistä huolimatta en saanut hyvää terveyttä, enkä turvallisia läheisiä, lisäksi ikäviä traumaattisia tapahtumia jotka on aiheuttaneet ahdistuneisuushäiriön. Joskus kaikki on vaikeaa, vaikka monet puitteet kunnossa. Joten suhteellista on vaikeus ja helppous.

Vierailija
35/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja ei ole. Toisinaan tuntuu, että elämäni tarkoitus on testata, mitä kaikkea paskaa kestän. Tällä hetkellä taas äkkiseltään ajateltuna tuntui, että minulla on käynyt elämässäni todellinen tuuri monessa asiassa. Elämä on todellakin elämisen arvoista, kaikesta siitä paskastakin huolimatta. <3

Hupaisaa. Tämä voisi olla minun kirjoittama !

Vierailija
36/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa, mutta pärjään joten kuten.

Vierailija
37/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vertaan esimerkiksi Ukrainassa tapettuihin lapsiin, raiskattuihin naisiin ja kidutettuihin sotilaisiin, elämäni on äärimmäisen helppoa.

Jos vertaan alkuperäisiin odotuksiini, vaikeuksia on riittänyt.

Globaalisti ja historiallisesti tarkasteltuna elämäni on kuitenkin ollut varmaan helpompi kuin 99.99%:lla ihmisistä.

Veikkaan, että lähes kaikilla täällä on ollut hyvin helppo elämä verrattuna koko ihmiskunnan kohtaloihin.

Vierailija
38/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo elämä, mutta miesten kanssa ei. Aina saa vängätä ja vääntää, meinaa mennä hermot 😁

Vierailija
39/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helppo elämä, mutta miesten kanssa ei. Aina saa vängätä ja vääntää, meinaa mennä hermot 😁

Olen vähän kovempi nainen.

- Kirjoittaja

Vierailija
40/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Eräs ystäväni sanoi, että ihmettelee, miten minun elämääni on mahtunut niin paljon kärsimystä, että ei ole koko hänen suvussaan edes kaikilla yhteensä ollut näin paljon monenlaisia suruja ja kärsimyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän