Jos voisit olla ammatiltasi mitä tahansa, niin mikä olisit.
Elikkä ei mitään rajoituksia tai koulutus juttuja nyt.
Kommentit (24)
..ei kai täysin mahdotonta vieläkään..
Kuten eräs tuttavaperheen mies. Tosi hyvä palkka ja työ vaikuttaa mielenkiintoiselta ja aika rennolta.
- Lastenhoitaja lasten omassa kodissa
- Sijaiskodin ´äiti´
- Kirjailija
- Sisustussuunnittelija
- Vaatesuunnittelija
- Jonkun putiikin (lastenvaatteet, trendivaatteet, lastentavarat, sisustustavarat) pitäjä
no, minusta on tulossa sähköasentaja.
Haluisin johonkin lastenvaunu liikkeeseen töihin tai ehkä perustaa sellasen :)
en voi sietää ottaa käskyjä keltään ja tuo ala on todella tärkeä. Riittävästi rahaa on aina kiva.
poliitikko-SIIS kansanedustaja- hyvä palkka, hyvät edut, pitkä kesäloma ja SAA vaikuttaa asioihin...
Katja Kallio kertoi elämästään jossain naistenlehdessä ja se kyllä kuulosti aivan täydelliseltä.
Sitten tekisin vapaaehtoistyötä sen verran kuin kulloinkin hyvältä tuntuu. Eniten kiinnostaisi olla mukana Itä-Euroopan köyhien lapsiperheiden auttamisessa ja jonkinlaisessa mielenterveystyössä.
Ilman kutsumusta se tie ei ole minulle avoinna.
Projektiluontoiset jutut on musta mahtavia, etenkin kun ne päättyy siihen että mua ylistetään ja hurrataan!
vaikutta kyllä kaikken vaikeimmalta mahdolliselta valinnalta. Ensinnäkin nykyäänkin varmaan kaikki vielä pokkuroi papin edessä. Pitää jotenkin olla siististi ja asiallisesti ja kiroilematta. Toiseksi papin pitää itse elää kuin suurennuslasin alla, MITÄÄN epäilyttävää ei käy tehdä, kuten esim. ostaa pulloa sidukkaa marketista. Töissä joutuu koko ajan esiintymään ja pitämään pitkiä tarkasti säädeltyjä puheita, usein muutaman hengen yleisölle. Onhan siinä tietysti myös hyviä puolia, häät ja ristiäiset on iloisia juhlia. Toisaalta häitten jälkeen saattaa olla hautajaiset, ja taas saat vaihtaa tunnetilaa lennossa. Meikäläiselle kaikki tää olis varsinaista painajaista.
huippukouluttaja tyyliin Maija-Riitta Ollila, joka kiertäisi puhumassa syvällisistä eettisistä ja ihmiselämää koskettavista asioista hienoissa tilaisuuksissa hyvällä palkalla ja kirjoittaisi samalla aihetta sivuavia kirjoja. Ei ole tosin mahdoton haave toteutuakseen.
Tai sitten olisin todella taitava kirjailija.
Haluaisin olla pappi, mutta minulla ei ole siihen tarvittavaa kutsumusta. Miksikö sitten tahtoisin olla pappi...?
Jossain ulkomailla.