Pikkuprinssi Louisilla taitaa olla ADHD
Kommentit (30)
Olisitko itse tuon ikäisenä istunut tilaisuudessa kuin patsas? Minä en ja mulla ei ole adhd.
Epänormaali se olisi ollut jos olisi hiljaa jaksanut istua koko ajan.
Se oli ihana kuva kun se Louis istui Charlesin sylissä!
Vierailija kirjoitti:
Työssäni näen heti alkuviikkoina jo vuoden ikäisestä lapsesta adhd-piirteet hänen aloitettuaan varhaiskasvatuksessa.
Ei ole kertaakaan mennyt arvio ja huoli mönkään. Vilkkaus ei tavallista, kahden ikävuoden kieppeillä aletaan jo kirjaamaan huoli ylös. Nytkin on päiväkodissamme useampi reilu kaksivuotias kelton seurannassa.
Työssäsi näet lapsia joita istutetaan kaikenmaailman paraateissa tuntikausia? Okei. Miten niiden sitten kuuluisi käyttäytyä?
Hah minulla on ihan tasan samanikäinen poika ja nauratti ihan, kun nuo näytti niin tutulle. Tylsäähän tuommoisessa paraatissa istuminen on, en yhtään ihmettele ettei 4v jaksa. Ja joo ei aikanaan yhdessäkään vasussa ole tullut puheeksi että olisi mitenkään epänormaalin vilkas tuo meidän lapsi, touhukas vain. Ja on kai siihen syynsä miksei adhd-diagnooseja näin pienille tehdä, vilkkaus kun on normaalia.
Täysin normaali lapsi. Miksi lapset eivät saisi olla lapsia? Ap voi istuttaa omat lapsensa vi##u tuntikausiksi tilaisuuksiin mitkä televisioidaan ympärimaailmaa.
Meidän lapsista kumpikaan ei olisi jaksanut istua tuommoisessa nätisti. Toinen olisi alkanut kitistä ja valittaa ja valunut penkiltään lattialle jne, toinen olisi järjestänyt just tuommoisen irvistely-shown. En tiedä sitten kumpi on parempi.... Ihan normaaleja lapsia molemmat.
Pikemminkin huomaa, että hovin lastenkasvatusperinteet ja kuritus ovat muuttuneet. William ja Catherine ovat varmaan helläkätisempiä ja huolehtivat enemmän itse lapsistaan. Aiemminhan tenavat kuritettiin väkivalloin kuninkaallisiksi tinasotilaiksi ja pidettiin pitkälti erillään vanhemmistaan. Tiukat lastenhoitajat hoitivat sinne viisivuotiaaksi ja sitten sisäoppilaitokseen rääkättäväksi. Kyllä siinä hymy hyytyy ja kädet lakkaa huiskimasta turhia.
On tämä ihan päätöntä kun aletaan heitellä diagnooseja jo siitä, jos ei pikkulapsi jaksa istua tuntia hiljaa paikallaan. Hei haloo, ne on lapsia. Terveen merkki on se, ettei ne ole apaattisia.
Lapsi ei ole patsas=lapsella on adhd. Just just....
Höpö höpö. Ehkä unelmissasi.