Mies haluaa kuvan PALJAISTA jalkapohjistani
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kuvailla millaiset jalat sinulla on? Kiinnostukseni heräsi.
M45No sellaset suoniset, kynnet vähän kellertää, jalkapohjat ovat aivan kuluneet (ihoa irtoaa enemmän kun lampaasta villaa!), muuten jalat kalpeat. :)
Onko sinulla päässä joku vika vai miksi et pidä itsestäsi huolta?
kuinka kynsien kellertävyyttä hoidetaan? Haluaisin tietää kun mulla on tämä ongelma, eikä ole mitään kynsisientä tai tautia.
Nopean googlailun perusteella löytyy, että ainakin vitamiini E. Ei kestä kiittää!
Vierailija kirjoitti:
Älä suostu. Voi olla jalkafetissi pe*vo tai sitten pitäisi tietää mikä syynä.
Mitä vaarallista siinä on? Minulla kyseinen fetissi on ja tyttöystäväni tykkää kun hieron,hyväilen ja nuolen hänen jalkojaan.
Hae netistä joku todella oksettava kuva ja lähetä se. 😂
Mikä mies? Jos joku tinder-heila, niin nyt on aika tehdä valintoja.
Naisen jalkapohjia ja varpaita ,ahah niin ihan katsella ja kosketella.Ja sitten kädet ,sormet ja kynnet .Voi jee et mulla on jokin fetissi näihin.Olkoon nainen kasvoiltaan ja vartaloltaan vaikka 1/5 mut jos nämä kynnet ,sormet ja käsi on sitä jotain ,niin tämä mies tekee sun puolesta ja sulle vaikka mitä.Nuorempana joskus pääsi juttuun ja ties mihin naisten kanssa jotka ensinäkemältä 4/5 ,mut tarkemmin nakki sormet ja kynnet syötynä ,hyi hitto.Sitten näitä aluksi nähtynä 2/5 ja heti pian huomattuna nämä kädet ja siihen liittyvät jos olikin jotain mihin tämä mies suli saman tien niin voi elämä sanon mä.Nyt vanhempana tulee tapaamaansa naista katsottua melkeinpä ensimmäisenä tämän käsiä ja siihen liittyviä asioita.Meitä on monenlaisia,mä olen tämmönen.
M 50