Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeä opettaja

Vierailija
05.06.2022 |

Päätin peruskoulun juuri, mutta yläasteellani oli ihan hirveä opettaja. Hän opetti matikkaa, kemiaa, ja fysiikkaa. Opettaja kiusasi ja nolasi minua tunneillaan koko luokan edessä. Aina sai kuulla kuinka aikaansaamaton, laiska, häirikkö, puhelias ja huono oppilas olen. Tunneilla koin etten saanut tarpeeksi tukea opiskeluun. Kun en tiennyt mitä piti tehdä tai kun en osannut tehdä hermostuin ja keskittyminen siirtyi helposti pois tehtävistä joista en tykännyt.
Juttelin usein tunneilla kavereideni kanssa ja muuhun sähläykseen. Ehkä opettaja luuli etten hain halua tehdä tehtäviä? Olin kuulemma kauhea jääräpää kun en ollut korjannut virheitä joista hän juuri taululla oli selittänyt. Todellisuudessa en ollut huomannut virheitä. Minulle tuotti erityisesti haasteita matikka.
Vihasin yli kaiken sitä ainetta. Avaruusgeometriasta pääsin juuri ja juuri läpi. Olen aina luullut vain itseäni muita tyhmemmäksi.
Harmittaa että juuri hänet sain opettajaksi.
Olen miettinyt sitä vaihtoehtoa että minussa olisi vika.
Yläkoulussa oli useita opettajia jotka eivät selkeästikkään tykänneet minusta. Pari poikkeusta pari opettajaa sekä lv. Koin että he ymmärsivät ongelmani ja auttoivat minua parhaani mukaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestänne vika minussa vai opettajassa?

Vierailija
2/2 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät opettajat roviolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan