Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään vetäytyvän ystävistäni

Santsku (15v tyttö)
05.06.2022 |

Pelkään että vetäydyn ystävistäni. Tuntuu että minun on turha esimerkiksi omistaa heidän puhelinnumeronsa tai jutella heidän kanssa jos he eivät ikinä halua olla kanssani vapaa ajalla. Tai siltä minusta ainakin tuntuu. Ystäväni ovat nyt monia viikkoja pitänyt isompia kokoontumisia kaupungissa mutta minua ei ole koskaan pyydetty. Olen kysynyt että miksi minua ei pyydetä ja vastaus kuulostaa yleensä tältä Ei me tajuttu kysyä. En halua vetäytyä kavereistani ja pelkään esim sitä että sairastan skitsofreniaa koska he vetäytyvät kaveri suhteista. Muita oireita mulla ei oo. Minulla on kuitenkin ahdistuneisuutta ja pientä väsyneisyyttä mutta se johtuu raudanpuute anemiasta. Tuntuu että ystäväni ovat minulle turhia kun he eivät halua olla kanssani. Enhän minä sitä tiedä mutta he ovat valehdelleet minulle pari kertaa niin heidän puheisiin on vaikea luottaa. Minut on kuusi vuotiaasta saakka jätetty yksin kun on vaan haluttu niin luotto ihmisiin on huono.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä puhelinnumerot kuitenkin tallessa, älä heitä pois. En oikein osaa neuvoa, mitä heidän kanssaan pitäisi tehdä. Valehtelu on ikävää.

Sinulla on ollut vaikeita aikoja. Toivottavasti olosi alkaa vähitellen tasaantua. Kävitkö lääkärissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi