Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko itseäsi koskaan etuoikeutetuksi?

Vierailija
05.06.2022 |

Ajattelin asiaa tänään. Vaikka minulla on moni asia huonosti, voin kuitenkin mennä kauppaan ja ostaa sieltä kohtuuden rajoissa melkein mitä haluan. Minulla on oma koti joka on turvallinen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän itseäni etuoikeutettuna esim. kaikkiin Pohjois-Korealaisiin verrattuna (poislukien harvalukuinen eliitti) ja suurimpaan osaan afrikkalaisista verrattuna.

Aina se on se Afrikka. Katsoisit joskus miten kristityt pärjää filsuilla.

Vierailija
22/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen. Olen matkailuautolla Lapissa vaimon kanssa ja nautimme eläkepäivistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme kaikki Suomessa etuoikeutettuja ja tämä sotatilanne on pakottanut miettimään, että toivottavasti emme joudu tilanteeseen, jossa kaiholla muistelemme tätä aikaa ja kuinka hyvin meillä asiat olivatkaan. Sähköä tulee seinästä, puhdasta vettä hanasta, kauppojen hyllyt täynnä ruokaa, metkustaminen on helppoa, jne.

Onko nuokaan sitten varsinaista etuoikeutta sinänsä. 

Nimittäin itsehän olemme asiat hoitaneet niin, että näin nyt on. Ei ne taivaasta ole tippuneet. Tietenkin oman työnsä tuloksista voi olla kiitollinen myös, muttei se minun mielestäni etuoikeutta ole. 

Vierailija
24/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen, joskus ihan hävettää. Johtuu omista lähtökohdista. En ole koskaan kärsinyt puutetta ja nytkin puheet hintojen noususta tuntuu melko kaukaisilta. Näistä ei töissä viitti huudella. Myös puolison isohko perintö mahdollistaa monta asiaa, jota ei muuten meidän palkoilla ostettaisi.

Sama, vanhempieni aikoinaan mahdollistamien lähtökohtien suomien etuoikeuksien lisäksi olen saanut perintöä.

Vierailija
25/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.Olen saanut kolme lasta jotka eivät ole tietääkseni huumehörhöjä eivätkä alkoholisteja.Elävät parisuhteissa joissa ovat onnellisija.Itse olen ollut naimisissa yli 30 vuotta ja rakastan miestäni.Yksi ihana lapsenlapsi joka tulee mummon kanssa kesää viettämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän