Mies Kuomissa ja markettivaatteissa. Hot or not?
Minusta jos mies on minun mieleeni muuten eli hyvännäköinen ja korkeakoulutettu, hän saa kernaasti kulkea Kuomissa ja markettivaatteissa. Epämiellyttävä mies taas ei saa tervehdystä edes Bossin puvussa.
Entä teidän mielestänne?
Kommentit (18)
Vainuni petti, luulin, että tähän tulisi paljon vastauksia! Mielestäni ajatus miehestä Kuomissa ja markettivaatteissa on aika söötti. ap
Jos ei osaa pukeutua tilanteen mukaan, ei kiitos jatkoon. Muutenkaan kuomat ja markettivaatteet ei ole mikään komistus miehen päällä, näyttää tosi juntilta. Itse suosin vähän toisenlaista tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei osaa pukeutua tilanteen mukaan, ei kiitos jatkoon. Muutenkaan kuomat ja markettivaatteet ei ole mikään komistus miehen päällä, näyttää tosi juntilta. Itse suosin vähän toisenlaista tyyliä.
No tämähän on tällainen huumorialoitus. Mutta totta toinen puoli. ap
Vierailija kirjoitti:
Saahan marketeistakin farkkuja ja valkoisia t-paitoja, mikäs vika niissä on? ap
Mies markettikalsareissa ja kuomissa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mies markettikalsareissa ja kuomissa 🥰
Kai marketistakin saa ihan asiallisen näköisiä kalsareita. ap
Ei niitä markettivaatteita erota muiden ketjuliikkeiden vaatteista. Ei edes merkkivaatteistakaan, jos logot poistetaan.
Kuomat on ehkä vähän pappamallin kengät. - Marketeista kuten nyt vaikka Prismasta saa ainaikin Tampereella (Kalevassa) kellon ympäri vaatteita melkein tilanteeseen kuin tilanteeseen. (Anteeksi tahaton mainos)
Vierailija kirjoitti:
Vainuni petti, luulin, että tähän tulisi paljon vastauksia! Mielestäni ajatus miehestä Kuomissa ja markettivaatteissa on aika söötti. ap
Toisaalta avauksesi sai kysymään, että milloin olet viimeksi käynyt isommassa marketissa? - Vai onko sulla mennyt vähän ohi miten hyvin useimmista marketeista saa nykyisin ihan siistejä ja tyylikkäitäkin erilaisia miesten vaatteita. - ei ihme, että yhä useampi kivijalka liike on joutunut ahtaalle kun vaatteita ostetaan yhä useammin (peltoauto)marketeista ja netin kautta.
Se vähän yksinkertaisempi mies
Mitä väliä. Aina täällä on joku kysymässä toisten mielipidettä saadakseen hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä. Aina täällä on joku kysymässä toisten mielipidettä saadakseen hyväksyntää.
Olen nainen! Tämä on viihdeketju! Luulitko oikeasti, että joku Kuomissa ja markettivaatteissa viihtyvä mies tekisi tällaisen aloituksen? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta avauksesi sai kysymään, että milloin olet viimeksi käynyt isommassa marketissa? - Vai onko sulla mennyt vähän ohi miten hyvin useimmista marketeista saa nykyisin ihan siistejä ja tyylikkäitäkin erilaisia miesten vaatteita. - ei ihme, että yhä useampi kivijalka liike on joutunut ahtaalle kun vaatteita ostetaan yhä useammin (peltoauto)marketeista ja netin kautta.
Se vähän yksinkertaisempi mies
Ehkä avauksellani myös hiukan kyseenalaistan niitä, jotka tuijottavat merkkejä, eivätkä hyväksy markettivaatteita. ap
Markettivaatteet on laaduttomia ja tehdään epäeettisissä oloissa.
Miksi pitäisi ottaa mies, joka heittää rahaa roskikseen?
Ostin kerran marketista kengät, menivät rikki ekassa käytössä.
Jos juttuaan joutuu korostamaan huumoriksi, niin huumori ei tainnut oikein onnistua!
Kuomalla on tosi monia muitakin kuin vain putkivarsi. Myös kesäkenkä.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://kuoma.fi/t…
Kuoma on kotimainen, eli järkevä mies.
Mitä tarkottaa kuomat? Muistan että kun lapsi oli pieni n. 20 vuotta sitten, niin kuomat oli lasten talvokengät.
Kulkeeko miehet niissä nykyään? 😂
Minulle on ihan sama miten miehet pukeutuu, ihan tavalliset rytnyt saa olla päällä eikä tuttuihini kuulu akateemisiakaan.
Normaali suomalainen mies on mukava ja miehen näköinen koreilemattakin.
Toki tilanteen mukaan, häihin ei voi mennä Kuomissa. Markettivaatteissa ehkä juuri ja juuri, jos marketeissa myydään häävaatteiksi sopivia vaatteita. ap