Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla ollut välilevynpullistuma!

Vierailija
05.06.2022 |

Kauan teillä kesti, että alkoi helpottaa? Miltä ja missä se tuntui kun paraneminen alkoi? Ilman leikkausta siis. Onko mitään lääkkeitä olemassakaan mitkä auttaisivat hermosärkyyn? Mulla iso pullistuma alaselässä enkä halua leikkaukseen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selkä vaivannut ajottain jo vuosikymmeniä, välillä pahemmin, välillä lievemmin. Muutoksia on monissa nikamissa, ja siksi en ole halunnut leikkaukseen, koska leikkauksessa poistuis vain yksi ongelma. halvausoireita ei ole ollut, mutta välillä todella hlvetillinen kipu, joka jatkuu kuukausia, välillä helpottaen, taas pahentuen. Työstä poissaoloa ei ole juurikaan ollut, koska sinnilläolen painanut menemään, jos vaan olen suinkin pystynyt. Kipulääkkeitä olen kyllä joutunut syömään, mutta niitäkin olen yrittänyt minimoida, ottaa vain tosi tarpeeseen, eihän ne vaivaa paranna, lievittävät vain hetkeksi. 

Vierailija
22/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50v eukko. Minulla ollut välilevynpullistuma n. 20vuotta. Välillä on aikoja, että selkä ei vaivaa ollenkaan, kunnes yht'äkkiä kaikki vaivaa. Liike on itselleni parasta, istuminen myrkkyä. Käveleminen tasaisella alustalla sattuu selkääni, samoin paikallaan seisominen, kun esim. puutarhatyöt parantaa. Monipuolinen liike on parasta. Kengissä olen huomannut myös eron; liian matalat kipeyttävät selän, kengissä on oltava n.3- 5 cm. pohjaa. Kunnon patja, sopivan korkuinen tyyny on myös tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut monta kertaa. Mulle yx tuttu suositteli "höpöhöpö" keinoa eli infrapuna pussia. En uskonut et auttaisi, mut siitä lähtien heti ku kipu tulee, niin aamulla ja illalla 60 min ja 60 astetta. Kipu alkanut heti vähentyä ja saanut ite kuriin kokonaan jo noin viikossa-kahdessa.

Aiemmin tarttin kipulääkettä, mutta vikat 10 vuotta pelkkä infrapuna pussi riittänyt hoidoksi.

Niitä saa kait myös vuokrattua ja jossain saleilla myös. Suosittelen kokeilemaan, itaellä aittanut joka kerta.

Uskoo ken tahtoo...onneksi itse uskalsin kokeilla. Hankin itselle kotiin pussin, maksoi jotain 400 . Paras ostos ikinä.

Vierailija
24/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kesti muutaman kuukauden. Ensimmäiset viikot olivat hvetilliset, mutta sitten alkoi pikkuhiljaa helpottamaan. Nukkumaan pystyin aluksi ainoastaan niin, että oli tuoli sängyssä ja jalat tuolin päällä. Kävely metsässä tuntui auttavan myös. Nyt jo 15 vuotta ilman kipuja.

Vierailija
25/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auttaa hermokipuun joka tulee aina nukkumaan käydessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan