Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai olette jo heittäneet Turkin matkamuistonne roskiin?

Vierailija
05.06.2022 |

Kukaan ei enää kehdanne tunnustaa käyneensä Turkissa. Onneksi en itse ole käynyt siellä, kyllä hävettäisi nyt tänä päivänä.
Asia on tietysti vielä pahempi jos olette ottaneet Turkkilaisen puolison, kyllä mahtaa olla maanpetturimainen olo sellaisilla nyt.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaniaan ensi viikolla! Ihanaa!

Vierailija
2/12 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaniaan ensi viikolla! Ihanaa!

Muista käydä Heikin baarissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin 10 kiloa turkkilaista jogurttia Alanya Marketista ja heinäkuussa sitten lähtö Marmarikseen. Toivottavasti sieltä löytyisi komea turkkilainen mies jonka kanssa voisi perustaa perheen. Pitäiskö sitä tilata vielä pizza illalle tuosta turkkilaisesta pizzeriasta.

Vierailija
4/12 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta ei saa heittää roskiin, vaikka alkuperä olisikin Alanyassa.

Vierailija
5/12 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti! Kaikki kuvat ja ostokset lentävät juhannuskokkoon poltettavaksi! Onhan tässä nyt sen verran vakava ja hävettävä asia! Seuraavaksi pitää lähteä soittelemaan läheisille ja pyytää tuliaisetkin ja postikortitkin takaisin jotta kaikki todisteet tulee varmasti hävitettyä.

Vierailija
6/12 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää myydä Turkkilaisille .

Vierailija
7/12 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit on hauskoja, koska he tahallisesti ja/tai tahtomattaan paljastavat joskus merkillisiä asioita elämästä: tästäkin tulee ekana ajatus että kun on tälle tielle lähdetty, niin tällaista se tulee olemaan seuraavat vuodet. Toi on mun kaveri, toi ei. Tuolle sanon päivää, tuolle en. Tuo tulee inhottavasti muistuttamaan minua jostain minun vuosia sitten puolläpällä heittämästäni jutusta, mä en enää puhu sille! Mä en osta siltä enää mitään!

Sanokaa mun trollin sanoneen: länsi tässä tulee ajamaan itsensä nurkkaan pakotteillaan. Niin siinä loppujen lopuksi käy. Venäjän se saattaa saada tuhottua siinä sivussa, mutta muuten länsi jää lopullisesti syrjään. Painopiste on koko ajan toki muutenkin siirtynyt akselille Kiina-Intia- rikkaat arabimaat (Brasilia etelä-Amerikassa + Kiinan hallitsema Afrikan manner).

Mutta katsotaan. Kun inflaation syö velat, mutta myös ostovoiman. Kun kaupasta loppuu tietyt tuotteet. Kun sähkökatkot tulevat ihmisten elämään yhtä säännöllisesti kuin paikoin USA:ssa nyt. Kun sähkön ja öljyn hinnat nousee kattoon. Ehkä se onkin uuden ajan alku? Pois kuluttamisesta, kohti pelkistettyä hengellistä (luonto, muinaisuskomukset, mystiikka, filosofiat, uskonnot)  elämää? Vihdoinkin, sanovat jotkut?

Vierailija
8/12 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli siirtyä greikkalaiseen joghurttiin tällaisena aikana.

Vierailija
9/12 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai et mä oon joku maanpetturi, koska Turkin presidentti on seonnut? Jees. Ap käy tutkituttaa pääsi.

Vierailija
10/12 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollit on hauskoja, koska he tahallisesti ja/tai tahtomattaan paljastavat joskus merkillisiä asioita elämästä: tästäkin tulee ekana ajatus että kun on tälle tielle lähdetty, niin tällaista se tulee olemaan seuraavat vuodet. Toi on mun kaveri, toi ei. Tuolle sanon päivää, tuolle en. Tuo tulee inhottavasti muistuttamaan minua jostain minun vuosia sitten puolläpällä heittämästäni jutusta, mä en enää puhu sille! Mä en osta siltä enää mitään!

Sanokaa mun trollin sanoneen: länsi tässä tulee ajamaan itsensä nurkkaan pakotteillaan. Niin siinä loppujen lopuksi käy. Venäjän se saattaa saada tuhottua siinä sivussa, mutta muuten länsi jää lopullisesti syrjään. Painopiste on koko ajan toki muutenkin siirtynyt akselille Kiina-Intia- rikkaat arabimaat (Brasilia etelä-Amerikassa + Kiinan hallitsema Afrikan manner).

Mutta katsotaan. Kun inflaation syö velat, mutta myös ostovoiman. Kun kaupasta loppuu tietyt tuotteet. Kun sähkökatkot tulevat ihmisten elämään yhtä säännöllisesti kuin paikoin USA:ssa nyt. Kun sähkön ja öljyn hinnat nousee kattoon. Ehkä se onkin uuden ajan alku? Pois kuluttamisesta, kohti pelkistettyä hengellistä (luonto, muinaisuskomukset, mystiikka, filosofiat, uskonnot)  elämää? Vihdoinkin, sanovat jotkut?

Länsimaat toimivat tieteeseen perustuen, eivätkä mihinkään höpöhöpö -uskomuksiin perustuen jonka joku totalitaarinen diktaattorikyrvänsyylä on sienitripeissään keksinyt!

Tieteeseen pohjautuen jatkamme varmasti tulevaisuudessakin, vain näin saamme oikeat tulokset ja rehellisimmän pohjan elämälle.

Vierailija
11/12 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt Turkissa, sillä en matkusta orjatyövoimaa käyttävissä moraaliltaan kyseenalaisissa maissa. Jokainen, joka osaa lukea, on tiennyt Turkin tilanteesta ainakin 20 vuotta.

Vierailija
12/12 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ostin 10 kiloa turkkilaista jogurttia Alanya Marketista ja heinäkuussa sitten lähtö Marmarikseen. Toivottavasti sieltä löytyisi komea turkkilainen mies jonka kanssa voisi perustaa perheen. Pitäiskö sitä tilata vielä pizza illalle tuosta turkkilaisesta pizzeriasta.

Turkkilaiset ovat kuin kreikkalaisia, mutta rumempia ja tyhmempiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän