Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakennusyhtiön työntekijä ei jätä rauhaan

Vierailija
05.06.2022 |

Eli koko paska lähti siitä, kun ostin viehättävän liki 100vuotiaan omakotitalon alueelta joka on vahvasti uudisrakentamisen kohteena ja rakennusyhtiö oli ahdistellut talon edellistä omistajaa jo vuosia. Hän kuitenkin viimeiseen asti yritti kaupata tätä jollekin joka osaisi arvostaa ja lopulta minä ostin "päästäen" hänet näin muuttamaan hyvillä mielin helpompiin oloihin.

Itsekin sain ostotarjouksia jonkin aikaa rakennusyhtiöltä joka on harjoittanut toimintaa alueella purkaen vanhaa uuden tieltä, mutta aika nopeasti minut rauhaan jätettiin, kun ilmaisin selkeästä etten ole myymässä, mutta sitten alkoi yks henkilö tästä rakennusyhtiöstä josta en enempää varmuuden vuoks kerro käymään omin päin mun oven takana ja alkoi tekemään valotuksia kaikesta mistä keksi. Esimerkiksi talon maalipinnan kävin jo ennaltaehkäisevästi maalaamassa kun uhkasi siitä valittaa,mutta sitten hän on keksinyt kaikenlaista perätöntä ja esim kerran kun täälä oli juhlat niin hän oli kuvannut pihassa seisseet vieraiden ajoneuvot ja lähettänyt eteenpäin väittäen että kaikki ovat minun ja että minä seisotan niitä pihassa tyhjän panttina!

Edelleenkin hän tekee kaikennäköistä hallaa asumiselleni ja esimerkiksi suljetusta roskiksestani oli roskat yön aikana levinneet tontille ja siitäkin toki meni heti valitus kuvien kanssa, mutta taitaapi olla roskaaja ja valittaja sama henkilö 🤔 hänkin kyllä pian kamerat että saan todistusaineistoa hänen puuhistaan että voin näyttää ne hänen työnantajalleen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskielto hakuun.

Vierailija
2/11 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluat todistaa sen työnantajalle, että se tekee työnsä huolella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin pelotellaan. jos se ei tehoa, voit joutua "onnettomuuteen". siellä liikkuu isot rahat.

Vierailija
4/11 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittomuudet = työn huolella tekeminen ?

Vierailija
5/11 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus ko. henkilöstä / firmasta.

Vierailija
6/11 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataisin tollasta homoa pataan.

Vierailija
7/11 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittomuudet = työn huolella tekeminen ?

siihen se on palkattu. ei se harrastuksekseen sinua mustamaalaa

Vierailija
8/11 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus. Luulisi toiminnan täyttävän esim. kotirauhan rikkomisen tai nuo perättömät ilmoitukset jopa kunnianloukkauksen tunnusmerkistön. 

Vierailija
9/11 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tällä henkilöllä mahdollisuus ylennykseen tai palkankorotukseen tms jos saisi tontin edustamalleen yhtiölle? Tuskin vain huvikseen harrastaa moista vaan todnäk saa itse jotain hyötyjä jos onnistuu🤔

Vierailija
10/11 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jututtaisin tyypin pomoa tai jopa toimaria, kysyisin onko kys. toiminta yhtiön arvojen mukaista

Vierailija
11/11 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin todisteita (kamerat just hyvä idea) ja kun noin iäkäs rakennus niin ehkä voisi suojelupäätöstä hakea joka varmaan lopettais rakennusyhtiön ahdistelun?