Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riippuvuutta aiheuttavat asiat menevät itselläni aivan yli. En osaa kohtuutta. On oltava täysin ilman. Muita?

Vierailija
05.06.2022 |

Aika surullista etten osaa kohtuullista käyttöä missään asiassa. Alkoholi, syöminen, rahapelit.
Jos juon alkoholia, on pakko vetää humalatila päälle. Onneksi en juo päivittäin, viikonloppuisin.
Jos syön herkkuja, on pakko vetää överit. Niin, että tulee huono olo ja lihominen on varmaa.
Tai jos laihdutan, sekin menee yli ja olen ääritiukka.

Raha-asiat, ääripäissä mennään. Pärjään vähällä mutta jos saan enemmän rahaa niin tuhlaan satavarmasti vaikka lupasin itselleni elää järkevästi. Rahapelejä jos pelaan voi mennä useampi tonni.
Ihan helvettiä, minun on oltava vain ilman.

En kestä itseäni ja tätä päätä, miksi en voi olla vain nornaali.

Onko teitä muita palstalla? Otan vastaan kaiken mitä haluatte sanoa. Tämä päivä menee tämän asian käsittelemisessä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joutuu opettelee itsekuria, mikä on sun selitys sille että sä et oo opetellu?

Vierailija
22/24 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ADHD diagnoosia on vaikea saada. Ehkä voisi ostaa kadulta amfetamiinia ja kokeilla sitä pienissä annoksissa. Samaa ainettahan se on.

Tämä on isoksi osaksi just se syy miksi 80% vangeista on ADHDeita. On aina väärin ja vaarallista kun ei diagnosoida ajoissa tai ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki joutuu opettelee itsekuria, mikä on sun selitys sille että sä et oo opetellu?

Olen opetellut. Olen oikeasti yrittänyt.

Olen elänyt terveellisesti myös. Ääripäässä jos mennään ja puhutaan itsekurista, olen ollut omasta tahdostani vesipaastolla seitsemän päivää, liikkunut aivan helkkaristi, onnistunut säästämään ja saamaan useita palkankorotuksia.

Osaan olla todella määrätietonen js päättäväinen jos sille tuulelle tulen.

Minulla on kuitenkin käsittelemättömiä asioita ja olen vähän suossa niiden kanssa vaikken haluaisi myöntää. Kasvoin alkoholistien kanssa, oli seksuaalista väärinkäyttöä, isoja riitoja ja pelkoa kotona. Vakavia mielenterveysongelmia ja heitteillejättöä.

Sitten oli myös toinen puoli. Sellainen hyvä, josta ei ehkä näkynyt päällepäin sitä kaikkea surua ja häpeää.

Oli ruokaa ja puhtaat vaatteet. Tunnesöin jo lapsena isoja määriä ruokaa, peittelin sitä myös ja toisaalta vanhemmat myös antoivat tehdä ja syödä mitä huvittaa, itse sentään ryyppäsivät, joten rajoja ei sitten kai haluttu asettaa jostain syystä kuten pitäisi.

Sen takia ehkä olen itsekin niin ristiriitainen.

Ap

Vierailija
24/24 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up