Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingin keskustassa taas roskakaaos - HYVÄ NUORISO, OOTTE NIIN IHANIA

Vierailija
05.06.2022 |

🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f79a38f-97dd-4a2e-8bb4-5aba2edc87b6

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä oli Elokapina nyt

Siellähän ne oli kaduilla roskaamassa muiden saastuttamisesta huolissaan olevien nuorien kanssa.

Tirsk. Sinä saat elokapinan syylliseksi mihin tahansa. Olisitko parta-Jeesus Sebastian Tynkkynen itse? :)

Tirsk vaan itsellesi. Miksi siellä oli samoja naamoja seassa?

Laita toki kuvat niin katsotaan.

Vierailija
22/35 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma ettei palstamamma repinyt pelihousujaan silloin kun suomen kansa ensin puolue piti puoli vuotta kaatopaikkaleiriä keskellä Stadin ydintä. Siellä "isänmaalliset" hakkasivat sivullisia mennen tullen.

Minun muistaakseni monikin palstamamma repi silloin pelihousunsa, joten mitä nyt horiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät roskapartioon! Hyvä työkokeilu ja kaupungi tarjoaa hernesoppaa 👍

Vierailija
24/35 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä oli Elokapina nyt

Siellähän ne oli kaduilla roskaamassa muiden saastuttamisesta huolissaan olevien nuorien kanssa.

Tirsk. Sinä saat elokapinan syylliseksi mihin tahansa. Olisitko parta-Jeesus Sebastian Tynkkynen itse? :)

Mitkä kuvat? Minulla ei ole tapana kuvailla ihmisiä kaupungilla kuten teillä ahdistuneilla.

Vierailija
25/35 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma ettei palstamamma repinyt pelihousujaan silloin kun suomen kansa ensin puolue piti puoli vuotta kaatopaikkaleiriä keskellä Stadin ydintä. Siellä "isänmaalliset" hakkasivat sivullisia mennen tullen.

Minun muistaakseni monikin palstamamma repi silloin pelihousunsa, joten mitä nyt horiset?

Eipä ollut muuta kuin natsiöyhötystä.

Vierailija
26/35 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä oli Elokapina nyt

Mitkä kuvat? Minulla ei ole tapana kuvailla ihmisiä kaupungilla kuten teillä ahdistuneilla.

Painu sitten vittuunniiden samojen naamojesi kanssa.

Vierailija
27/35 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuullut tältä palstalta monta kertaa miten nykynuoret on niin fiksuja etteivät edes juo. Haluaisin vain tiedustella että keitäs ne eilen kaupungilla parveilleet kännikalat sitten olivat?

No kai ne tarkoittavat viikottaista/kuukausittaista ryyppäämistä. Sellaista ei kai kukaan tee. Jos on syytä juhlaan kerran tai kaksi vuodessa, niin miksei.

Vierailija
28/35 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vuokratalon edessä on ollut jo pari viikkoa jonkun porukan jättämä roskakasa. Aikaisemmin pihaa käytettiin vain parkkipaikkana, nyt siitä on tullut myös kaatopaikka. On mm. kertakäyttöastioita ja -ruokailuvälineitä. Eilen tuli myös kasa jotain mikä näyttää koiran ripulilta.

Vierailija
29/35 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aikuiset ei roskaa eikä hajota paikkoja eikä mene suoja-aitojen läpi tuhoamaan vanhoja patsaita?

Vierailija
30/35 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä oli Elokapina nyt

Painu sitten vittuunniiden samojen naamojesi kanssa.

Ahdistaako?

Vierailija
31/35 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aikuiset ei roskaa eikä hajota paikkoja eikä mene suoja-aitojen läpi tuhoamaan vanhoja patsaita?

Sitä ei ole kukaan kieltänytkään. Nyt on kyse siitä että tekopyhä nuoriso samalla ilmastoahdistuu kun itse kylvää sitä pelkäämäänsä mikromuovia surutta pitkin katuja.

Vierailija
32/35 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ysärillä kuljin Helsingin keskustan läpi arkiaamuisin viiden-kuuden välillä. Siellä oli muutama työmatkalainen ja kadunsiivoojat liikenteessä. Miten musta tuntu, että joka maanantai aamu sotku oli aivan järjetön.

On sitä osattu ennenkin, ettei tuosta nyt oikein voi pelkästään tämän päivän nuorisoa syyttää.

Vierailija
33/35 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ysärillä kuljin Helsingin keskustan läpi arkiaamuisin viiden-kuuden välillä. Siellä oli muutama työmatkalainen ja kadunsiivoojat liikenteessä. Miten musta tuntu, että joka maanantai aamu sotku oli aivan järjetön.

On sitä osattu ennenkin, ettei tuosta nyt oikein voi pelkästään tämän päivän nuorisoa syyttää.

Syyteltiinkö silloin muita saastuttamisesta kun itse samalla heiteltiin roskat pitkin katuja?

Vierailija
34/35 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Sebu jälleen sekoilemassa siellä? No kattotaan tuleeko youtube -videoita

Vierailija
35/35 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät roskapartioon! Hyvä työkokeilu ja kaupungi tarjoaa hernesoppaa 👍

Toivottavasti olet itse vielä joskus työtön.