Hyvinkää
täällä olisi 28v mamma.Ollaan kohta muuttamassa sinne ja kaipailisin ystäviä.Lenkille,kahvitteluun tai vaikka ihan vaan höpöttelyyn.Jos uusi ystävä kiinnostaa niin laitathan postia kullan_nuppu@luukku.com
Kommentit (5)
Moikka! Mä olen 23 vuotias 7kk vanhan tytön äiti. Olisi mukava saada suurinpiirtein samanikäisestä lapsesta leikkiseuraa ja äidille juttuseuraa ja kävelyseuraa päivisin.. Minkä ikäisiä lapsia teillä on? Me asustellaan Martissa. Mistäpäin Hyvinkäätä te olette?
olen 25.v ja kahden tytön äiti 2.6 ja 10kk asustellaan hyvinkään martissa.....
s-postia saa laittaa rouvaihanuus@netti.fi
Täällä myös yksinäinen äiti 3 oman lapsen kanssa 5.v. 4v ja 1v laposen kanssa. ( hetki sitten muuttaneena)Päivisin vielä pyörii kotona hoitolapsi 3v. Olisi kiva saada kavereita niin leikkimään,kuin kahvitteluunkin. Asutaan Hakalassa. jos kiinnostaa niin kirjoittele
nalleruu2001@yahoo.com
Minkä ikäisiä lapsia teillä on? Me asustellaan Martissa. Mistäpäin Hyvinkäätä te olette?
Meillä on 2-vuotias poika.Nyt asustellaan viertolassa ja kun talomme valmistuu niin muutamme pavinmäkeen.
moikka!
mä asustelen tässä hyvinkäällä ,mutta en ihan keskustan tuntumassa olen kohta 32 vuotias koti äippä , olis kiva tutustua uusiin ihmisiin ja lenkkeillä välillä, mistäs päin olette muuttamassa tänne hyvinkäälle jos saa udella?