Missä tilanteessa palstasta on ollut sinulle apua?
Itse sain rohkeutta erota huonosta suhteesta ja lopettaa salasuhteen.
Kommentit (12)
Olen saanut moneenkin asiaan ihan uutta näkökulmaa.
Olen saanut hyviä käytännön neuvoja mm. puhelinmyyjien torjumiseen ja kissan ruokintaan.
Tietokoneongelmiin löytynyt joskus fiksuja auttajia.
Joskus johonkin käytännön asiaan on saanut ihan hyviä neuvoja ja kokemuksia.
Olen saanut purkaa tänne ohimeneviä kiukkuhetkiäni. Joskus vikaa on ollut oikeastikin niissä kiukun kohteissa ja joskus minussa itsessäni. Mutta palsta on auttanut siinä, että en oksenna pahaa oloani toisten ihmisten päälle. Ainoastaan teidän päällenne, rakkaat av:laiset!
Kysyin apua leivontaan liittyvästä asiasta ja saamani neuvon avulla tuli oikein hyviä leivonnaisia. Kiitos!
Korona vei ensin etätöihin sitten työttömäksi ja kun olen vielä ikisinkku, niin onhan se vähän pelottavaakin, kun huomaa miten paljon aikaansa käyttää täällä pölöilyyn tai vain siksi, että pääsee harjoittamaan jonkinlaista vastavuoroisuutta ja vaihtamaan ajatuksia. Toisaalta vaikka välillä saa tuntea huomattavaa vertaistukea, niin huomaan välillä myös itseinhoni lisääntyvän.
Tiedostin, että netissä ei kannata juurikaan antaa painoarvoa itseään naiskirjoittajaksi väittäville. Ovat oikeasti pieni porukka ylipainoisia/rumia/wanhoja/katkeria, jotka viimeisenä oljenkortenaan yrittävät myrkyttää miesten mieliä normaaleista haluttavista naisista.
jos tekee naista mieli, niin on hyvä tulla tänne katsomaan, mitä naiset oikeasti ajattelevat. eipä tee mieli enää sen jälkeen.
Harhaisten rokotevastaisten utopistiset viestit. Mietin rokotteen ottamista ja nyt olen ne ottanut.
Mielialani on parantunut kun olen lukenut täältä surkeista ihmiskohtaloista.
Olen saanut erittäin hyviä neuvoja matkustamiseen liittyen. Kysyin asiaa, ja sattumalta ja onnekseni joku ihan oikea ammattilainen oli paikalla vastaamassa. Tämän ansioista säästyin isolta vaivalta ja harmilta, ja varmasti myös rahanmenolta.