Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-vanhan päikkärit

26.07.2006 |

Taas ollaan tunti taisteltu päiväunien kanssa ja vieläkin tyttö leikkii sängyssään. Hyviä vinkkejä kuinka saada tyttö nukkumaan? Tiedän että hän on väsynyt haukottelee ja silmät lopsuu, mutta ei vain malta nukahtaa. Eilen kahden tunnin taistelun jälkeen nappasin tytön ja sanoin että ei sitten nukuta ja illalla nukahtikin popkornit suussa sohvalle. Olenko itse liian itepäinen että haluan saada hänet päikkäreille. Tänäänkin meillä on edessä pitkä reissu ja tiedän ettei matkan aikana ole mahdollisuuksia unille ja olemme perillä vasta kymmenen aikaan. Vinkkejä kaivataan!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nukkuminen ollut yhtä taistelua aina, harvoja poikkeusaikoja lukuunottamatta. Tänä keväänä päikkärit menivät kauheaksi rumbaksi, jossa lasta piti fyysisesti pidellä sängyssä että rauhoittui, ja siitä tuli ipaha mieli kummallekin :( eikä nukahtanut, ellei " nukuttanut" ainakin puolta tuntia. Joka päivä ei nukkunut, joinain päivinä olisi tarvinnut unet mutta ei nukahtanut, joskus nukkui sitten puolesta tunnista puoleentoista. Jos nukkui yli 45 minuuttia, menivät iltaunet ihan pipariksi.

No kaksi viikkoa sitten minä sitten luovutin, paha äiti minä hyi. Nyt meillä on käytäntö, että päivälepo on yhtä kuin kirjan lukeminen lapselle vierekkäin sängyssä. Kun kirja loppuu, kysyn, haluaako taapero vielä lökötellä samalla kun minä luen omaa kirjaani. Toistaiseksi ei ole vielä vapaaehtoisesti halunnut, mutta saattaa könyillä vuoteessa. Yleensä nousee ylös ja alkaa touhuta.

Bonuksena tästä hän nukahtaa yöunille ilman show' ta viimeistään yhdeksältä.

Ilmeisesti unentarve on meillä vähäisempää.

Vierailija
2/2 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kotona en saa häntä millään unille. Me kans luetaan kirjaa tai muuten vaan levähdetään. Nukahtaa myös illalla aiemmin, joka sopii todella hyvin vanhemmillekin. :) Mutta saa nähä miten iltanukkumiset alkaa sujumaan, kun aloittaa taas ensi viikolla tarhan. Siellä kuitenkin kaikki nukkuvat päikkärit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla