Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännittääkö teidän lapset kesätöitä?

Vierailija
05.06.2022 |

Ihmettelin kun teini pyöriskeli miltei koko yön hereillä. Stressaa huomenna alkavia töitä 😐

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se on jännittävä paikka. Mutta kyllä työnantajakin tietää sen.

Vierailija
2/7 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jännitä, mutta onkin tutussa paikassa kesätöissä (sama paikka kuin viime kesänä mutta isommalla vastuulla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jännittänyt, jos olisin tajunnut valta-asemat siellä. Olin erään tehtaan puutarhassa yhden kesän, ja myöhemmin tajusin, miten huonosti - ja miksi - puutarhasta vastuullinen minua kohteli. Piti silmätikkunaan ja haukkui joka välissä, koska hän ei pitänyt isästäni, joka oli tehtaalla sähköteknikkona.

Mies siis käytti tilaisuutta hyväkseen ja kohteli huonosti, toisin kuin paria muuta. Toiselle tytölle ei koskaan uskaltanut sanoa niin ilkeitä kuin minulle, koska hän oli ruotsinkielinen ja ison pomon tytär. Kolmas taas oli poika, jota hän suosi.

Vierailija
4/7 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä jännittääkö poika. Isänä mulla on melkoisia epäilyjä siitä miten poika jaksaa fyysistä työtä. Poika opiskelee alaa jossa työt tehdään tietsikalla. Koulun lisäksi istuu aina kaiken ajan koneella ja pelaa. Kaverinsa tekevät samaa. Onhan se tietyllä tapaa helppoa. Ei tarvi koskaan miettiä mitä teini tekee viikonloppuina tai lomilla.

Kun vertaa mitä itse 16-17 vuotiaana niin ero on kuin eri planeetalta. Tajuan kuinka maailma on muuttunut. Voi olla parempikin asia että fyysinen kontakti vähenee. Ei silläkään onnellisuutta saavutettu.

Vierailija
5/7 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni aikuinenkin jännittää ekaa työpäivää uudessa työpaikassa. Jotku jännittää jopa kesälomalta paluuta.

Vierailija
6/7 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää niin paljon ettei edes hae.

Vierailija
7/7 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isänä mulla on melkoisia epäilyjä siitä miten poika jaksaa fyysistä työtä. Poika opiskelee alaa jossa työt tehdään tietsikalla. Koulun lisäksi istuu aina kaiken ajan koneella ja pelaa. Kaverinsa tekevät samaa. Onhan se tietyllä tapaa helppoa. Ei tarvi koskaan miettiä mitä teini tekee viikonloppuina tai lomilla.

Kun vertaa mitä itse 16-17 vuotiaana niin ero on kuin eri planeetalta. Tajuan kuinka maailma on muuttunut. Voi olla parempikin asia että fyysinen kontakti vähenee. Ei silläkään onnellisuutta saavutettu.

Näin meilläkin, mutta tyttö. Kauhistuttaa miten kestää monta viikkoa fyysistä työtä. Toisaalta tosi hyvä että joutuu olemaan ulkona ja liikkeellä. Johan tulee vaivojakin pelkästä paikallaan istumisesta.