Olen ylpeä itsestäni. Uskalsin vihdoin suuttua julkisesti.
Olen aina ollut se kiltti tyttö, joka ei uskalla suuttua muualla kuin kotona. Tänään kuitenkin koin tulleeni kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti työpaikalla. Jotenkin en enää kestänyt sitä "vahvempien" tallomista ja minun suullani puhumista vaan päätin pitää puoleni. Rauhallisesti latelin faktoja ja olin tiukka mutta asiallinen. Yleissävy keskustelussa oli silti riitainen. Olen niin ylpeä, että osasin ja ennen kaikkea uskalsin olla riidan toinen osapuoli. Normaalisti olisin vain pyörtänyt kantani vähän jupattaen vain välttääkseni riidan. Nyt päätin pitää pääni, koska tiesin puolustavani oikeaa asiaa. Ja lopulta tämä varmasanainen, lainoppinut nuori herra joutui antamaan periksi ja hyväksymään minun ehdotukseni. Olen niin onnellinen!!!! :) Parasta on, että tästä ei hyötynyt firman talous vaan humaanimmat seikat henkilöstöpuolella. :)
Kiitos jos luit!
T. Onnellinen kiltti mutta nykyisin myös rohkea tyttö
Kommentit (5)
Siitä se alkoi se sinun jämäkämpi elämäsi :-)
Hienoa! Saat olla ylpeä itsestäsi. =)
Olipa lämmittävää lukea kommenttinne! Ihan liikutuin. :)
Ap.
niin työn kuin muunkin elämän suhteen. Tuntuu hyvältä, kun uskaltaa puolustaa itseään, sanoa ei jne. Niin sitä pitää!
Hieno juttu, että avasit suusi ja puhuit humaanin asian puolesta. Kunpa meistä kaikista olisi siihen!
Rutistus ja halaus sinulle, minäkin olen sinusta ylpeä :)