Minkä ikäisenä pitää ostaa itselleen keinutuoli?
Ja tietenkin pitäisi olla myös tilava tupa mihin se mahtuu.
Kommentit (12)
Ei tarvitse ostaa. Sitten kun täytät 50 kunnan sisustustarkastaja käy tarkastamassa asuntosi, ja jos kiikkutuolia ei ole kunta tuo sellaisen ja asentaa valvontakameran ettet käytä muita tuoleja.
Ostin heti kun täytin 30 vaikkei ole sille tilaa :D
Mieheni teetti nakkilalaisen keinutuolin itselleen kolmekymmentävuotislahjaksi. On ehtinyt viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana istumaan siinä noin kolme tuntia.
Ei sellaista osteta, se vaan ilmestyy kun sen hetki koittaa. Viimeistään eläkkeellä ollessa.
Kannattaa ostaa ennen vauvan syntymää. Voi keinutella siinä paljon helpommin kun vauva huutaa tuntikausia. Minä laitoin kuulosuojaimet välillä päähän.
Mulla oli pienenä punanen keinutuoli
Ei ole pakollista.
Mulle tarjottiin perintökeinutuolia just, sanoin että viekää se kierrätyskeskukseen.
minulle ostettiin heti kun opin istumaan ja kiipeilemään itse tuolelille
Poikani, 9v, haluaisi keinutuolin meidän olohuoneeseen. Tilaa olisi, ja tyyliinkin sopisi sellainen wanha kunnon puinen keinutuoli. Kahden istuttava voisi olla erityisen kiva.
Pitäis varmaan ostaa, muutan nimittäin vanhustentaloon.
Vierailija kirjoitti:
Poikani, 9v, haluaisi keinutuolin meidän olohuoneeseen. Tilaa olisi, ja tyyliinkin sopisi sellainen wanha kunnon puinen keinutuoli. Kahden istuttava voisi olla erityisen kiva.
kahden istuttavassa aina toinen haluaa keinua kovemmin ja toinen hitaammin.
Odotan vastausta!