Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikataanko nielurisoja, jos on jatkuvasti proppuja joita ei saa pois ja hengitys haisee aina pahalle?

Vierailija
04.06.2022 |

Aiheuttaa kaiken kaikkiaan mädän hengityksen, vaikka kuinka harjaisi hampaita ja kurlaisi suuvedellä. voiko saada leikkauksen? Pahanhajuinen hengitys kyllä huonontaa elämänlaatua suuresti ja voi vaikuttaa negatiivisesti ihan kaikkeen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä hajua kestä erkkikään.

Vierailija
2/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä apteekin antibakteerista suuvettä, sillä ne pysyy kurissa (näin mullakin). Kaipa pahoissa tapauksissa risatkin voidaan leikata, mutta aikuisena se on erityisen kivuliasta ja laskee kuitenkin ihmisen vastustuskykyä. Myös helpommin saattaa vetää ruokaa ns. väärään kurkkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla leikattiin, mutta pelkän pahanhajuisen hengityksen vuoksi niitä ei leikata julkisella (ainakaan silloin ei leikattu), minulla proput ylläpitivät jatkuvaa tulehdustilaa, jonka vuoksi päädyttiin tonsillektomiaan, oireina oli jatkuva lämpöily ja kurkkukipu sekä yleisvoinnin lasku, myös crp oli koko ajan hiukan koholla. koko prosessi kesti jotain 1 1/2 vuotta, koska alussa vain kirjoitettiin antibiootteja ja/tai jäätiin katselemaan.

Patologin lausui sitten risojen poiston jälkeen, että risat olivat täysin tulehtuneet ja sisältä täynnä proppuja.  (minulla niitä  ei päälle päin koskaan näkynyt kuin pari ja risatkin olivat päälle päin nähtynä normaalikokoiset)

Vierailija
4/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile lopettaa maidon juonti ja maitotuotteiden käyttö

Vierailija
5/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proput on inhottavia. Minulla ne väheni huomattavasti, kun vähensin maitotuotteet, vehnäjauhot ja sokerin minimiin. Ei muodostunut enää sitä vaaleaa mössöä, josta proput koostuvat.

Vierailija
6/8 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä aloitus. Etkö voi kysyä tuota lääkäriltä?

Vierailija
7/8 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä aloitus. Etkö voi kysyä tuota lääkäriltä?

Ihmiskehot nyt on usein ällöttäviä monella tapaa. Älä lue jos olet herkkä.

Vierailija
8/8 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta water flosser, sillä voi huuhdella myös nielurisat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi