Mitä vikaa mussa on?
Miksi mä en kelpaa naisille? Käyn baareissa. Kahviloissa.. Ei ole kavereita. olen paljon yksin. ei ole harrastuksia. Mutta teen töitä vakituisesti ja tienaan ihan sopivasti. Käyn baareissa. Ei vain naiset kiinnostu. Tinderissä ei tule osumia ja badoossa olen naisille ilmaa. Mitä voin tehdä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Älä aloita puhumalla itsestäsi, kysele naiselta mistä hän pitää, mitä harrastaa, mitä tekee työkseen, ole aidosti kiinnostunut hänestä.
Väärin. Olet hävinnyt jo sillä hetkellä jos ryhdyt kyselemään yhtään mitään. Vain omat saavutukset merkkaavat, puhu siis niistä...
Koita puhua naisille useammin kuin kerran vuodesssa.
Tiedän yhden kuvailemasi kaltaisen n. kolmevitosen miehen (eksäni työkaveri).
Hän oli muuten ihan kiva ja söpökin, mutta keskustelutyyli oli ihan hirveän intensiivinen. Olin joskus mukana baarissa kun hän yritti jotain naista ja oli aivan liian lähellä ja tuijotti herkeämättä naisen kasvoja. Naisesta näki ahdistuksen, pian hän lähtikin ja yritin ukkelille huomauttaa että ei et saa tehdä naisten oloa noin turvattomaksi.
Mutta miehen tyyli käydä baareissa oli sellainen, että hän lähti perjantai-iltaisin kahdeltatoista yökerhoihin. Maksoi itsensä sisään ja narikan, kävi hakemassa tiskiltä sinisen eneklin jonka veti ykkösellä ja vaihtoi baaria. Aamuyöstä peltikiinni yritti tunkea muiden takseihin.
Aina jos puhui naisille iskemismielessä kelpuutti vain mallimissejä kohteeksi. Ja parikymppisiä sellaisia.
Ei ihmekään että nakkelivat niskojaan, oli niin toivottoman oloinen tapaus se mies.
Älä ole se mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei voi mitään. naisille kelpaa vain laatikkoleukojen vähemmistö
Voisiko tän laatikkoleukajankutuksen jo lopettaa?
No ei voi koska se on totuus...
Jos naisille kelpaisi vain laatikkoleuat, heidän lapsistaankin tulisi laatikkoleukoja ja lopulta muita ei olisikaan. Joten, lopeta valittamasta ja käytä aikasi siihen että kehität itsellesi persoonan.
Allu on liian köyhä, velkaantunut, paska duunissa yöt ja heikkolahjainen kaljuuntuva kaljamaha.
No ei voi koska se on totuus...