Oletko tunnistanut täällä tuttuja?
Itse olen tunnistanut kaveripariskunnan, jotka elävät kulissiavioliitossa. Lapsia kaksi. Olen myös tunnistanut naapurin.
Kommentit (13)
En tunne niin typeriä ihmisiä jotka täällä viettäisivät aikaansa.
No etkä ole. Haet yhtäläisyyksiä ja kuvittelet että kaikki käyttää tätä palstaa.
Eihän täällä ole käyttäjiä juuri yhtään ja se, että naapurissakin sattuisi olemaan palstailija on äärimmäisen epätodennäköistä.
Tässä on vähän sama ilmiö kuin seiska-lehden kanssa, kukaan ei kehtaa myöntää lukeneensa, mutta lukee kuitenkin.
En olen Rovaniemeltä muuten.Onko muita?
Vierailija kirjoitti:
En tunne niin typeriä ihmisiä jotka täällä viettäisivät aikaansa.
Paitsi itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vähän sama ilmiö kuin seiska-lehden kanssa, kukaan ei kehtaa myöntää lukeneensa, mutta lukee kuitenkin.
Mä kyllä kehtaan kertoa käyväni täällä, mutta seiskaa en lue, en edes kampaajalla, vaikka se olisi tarjolla. Täällä kuitenkin puhutaan asioista ja elämästä. Seiska on vain julkkisjuorulehti, käsittääkseni.
Ehkä ikäkin vaikuttaa, ettei kiinnosta "julkkisten" asiat, nehän on ihan nuoria. Oon jo boomeri.
Luulen että sisko ja eräs naapuri pyörii täällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä kehtaan kertoa käyväni täällä, mutta seiskaa en lue, en edes kampaajalla, vaikka se olisi tarjolla. Täällä kuitenkin puhutaan asioista ja elämästä. Seiska on vain julkkisjuorulehti, käsittääkseni.
Ehkä ikäkin vaikuttaa, ettei kiinnosta "julkkisten" asiat, nehän on ihan nuoria. Oon jo boomeri.
Täällä vaan juorutaan asioista ja elämästä. Samanlainen juorupalsta se on tämäkin.
En kyllä ole, tosin oman vanhan juttuni, jonka olin jo unohtanut että olin sen joskus kirjoittanut, tunnistin sitä vähän luettuani omakseni.
Mä oon tunnistanut teidät kaikki.
Joo. Palsta on ollut nyt rauhallinen, kun Suomi pelasi juuri jalkapallo-ottelua ja jalkapallofanit seurasivat sitä. Peli loppui ja kohta tai viimeistään huomenna täällä jatkuu taas se sama kamala haukkuminen ja kaikkien muiden aliarvioiminen. Tiedän näitä jalkapallofaneja.
En ketään.