Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helposti tippuu paino 100g / päivä

Vierailija
04.06.2022 |

Eli 6 viikon pikaprojekti, kun keväällä vähän pääsi paino nousemaan.
Tarkoitus pudottaa juhannukseksi takaisin rantakuntoon 61 -> 57 kg. Nyt puolivälin etapissa 3 viikon jälkeen 59 kg.

Eli noin 100 grammaa tippuu päivässä kun lopettaa alkoholin käytön, iltaisin syö vain hedelmiä ja lenkkeilee tavallista enemmän. Suosittelen!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen onnistuneesta painonpudotuksesta vasta sitten, kun pudotetut kilot ovat olleet vähintään kolme vuotta poissa. Kaikki muu on pelkkää jojottelua, joka pitkällä tähtäimellä johtaa painon nousuun.

Vierailija
22/27 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kestätte nälkää? Hedelmiä iltapalaksi? Ei mitään klo 18 jälkeen? Koko päivän nälässä? Itse en nukkuisi ollenkaan. Enkä tekisi paljon muutakaan, puhumattakaan liikunnasta. Sekin on hankalaa kun pitäisi liikkua enemmän, mutta sitten on koko ajan nälkä jos liikkuu. Siis miten voitte olla nälässä tai mikä ruoka on kevyttä mutta täyttävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät mikä osa tuosta 100g on nestettä?

Eiköhän se jo kolmen viikon jälkeen ole nestetasapaino kohdillaan. Elimistö on siirtynyt rasvanpolttomoodiin. Pyrin tekemään aamulla lenkit ennen syömistä, ja sittenkin päivän eka ja ainoa ateria vasta siinä klo 14-15. Sitä ennen ja sen jälkeen pelkkiä hedelmiä.

Eli väität että vuodessa pystyy laihduttamaan 36,5 kg, siis oikeasti laihduttamaan. En usko.

Mä olen pudottanut kymmenessä kuukaudessa 45 kiloa rasvaa. Lihakseni ovat samassa ajassa kasvaneet. Tosin olen tehnyt hommat eri tavalla kuin ap ja päässyt siihen ihan oikeaan rasvanpolttomoodiin.

Kerrohan parhaat tärppisi asiassa!

itse yritän seuraavasti; joka aamu pitkä reipas lenkki jossa tulee hiki. sen jälkeen kevyt aamupala.

lounas salaatti

illallinen jotain tavallista kotiruokaa, vähärasvaista tietenkin.

välipaloina hedelmiä tai kasviksia.

jos tulee "ahmimisfiilis herkkuihin" teen rucolasalaatin johon laitan lisäksi kurkkua ja tomaattia ja paprikaa ja kevytsalaattikastiketta.

minusta ruokavalioni on kunnossa ,mutta paino ei meinaa tippua.

Syöt liikaa. Liian monta ateriaa ja kaikki välipalat turhia.

Juu. Olin yhdellä telakalla nuorena sähköasentajana töissä. Työparina n. 50+ mies. Alkoi laihduttaa lääkärin kehoituksesta. Oli syksy ja kaverin pihalla omenapuut tuottivat satoa. Kertoili aina aamukahveilla kuinka paljon oli edellisenä iltana syönyt niitä omenoita telkkaria katsellessa, siis käsittömiä määriä. Ei laihtunut 😊 Söi kahvi- ja ruokatunnillakin vain omenoita.

Vierailija
24/27 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hidas tahti tuo on, jos syöt noin vähän ja laihdut alle kilon viikossa. Ei laihdutusta ajatellen, siihen pienempikin tahti riittäisi, mutta energiankulutus vaikuttaa pieneltä. Onko kilppariarvot katsastettu? Eihän tuossa ole kuin 500-800 kcal päivää kohti, laihduttaessa ei saisi syödä alle 1200 kilokaloria.

Vierailija
25/27 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se jo kolmen viikon jälkeen ole nestetasapaino kohdillaan. Elimistö on siirtynyt rasvanpolttomoodiin. Pyrin tekemään aamulla lenkit ennen syömistä, ja sittenkin päivän eka ja ainoa ateria vasta siinä klo 14-15. Sitä ennen ja sen jälkeen pelkkiä hedelmiä.

Et sä hedelmiä syömällä pääse rasvanpolttomoodiin.

Vierailija
26/27 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli väität että vuodessa pystyy laihduttamaan 36,5 kg, siis oikeasti laihduttamaan. En usko.

Pystyy tietenkin, jos kehossa on vähintään sen verran ylimääräistä rasvaa poltettavaksi. 

Tokikin jos ei sitä ylimääräistä ole noin paljoa, niin järkikin kai sanoo että silloin ei onnistu?

No ei pysty, olen 7 vuotta yrittänyt.

N36 101kg

Vierailija
27/27 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pudottanut kymmenessä kuukaudessa 45 kiloa rasvaa. Lihakseni ovat samassa ajassa kasvaneet. Tosin olen tehnyt hommat eri tavalla kuin ap ja päässyt siihen ihan oikeaan rasvanpolttomoodiin.

Kerrohan parhaat tärppisi asiassa!

itse yritän seuraavasti; joka aamu pitkä reipas lenkki jossa tulee hiki. sen jälkeen kevyt aamupala.

lounas salaatti

illallinen jotain tavallista kotiruokaa, vähärasvaista tietenkin.

välipaloina hedelmiä tai kasviksia.

jos tulee "ahmimisfiilis herkkuihin" teen rucolasalaatin johon laitan lisäksi kurkkua ja tomaattia ja paprikaa ja kevytsalaattikastiketta.

minusta ruokavalioni on kunnossa ,mutta paino ei meinaa tippua.

Ei tipu paino "kevyt-tuotteilla" ja "tietenkin vähärasvaista"-systeemillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi