Tykkäätkö kun sinua teititellään?
Ja minkä ikäinen olet?
Minä tunnen itseni arvostetun sijaan vanhaksi ja rupsahtaneeksi, eli en tykkää missään tilanteessa. N41
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään.
Mies 14v
Ootte te 14v boomerit säälittävii
Mies 10v
En! Vielä kamalampaa on, jos rouvitellaan. En ole koskaan halunnut naimisiin ja rouvaksi.
50-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
En! Vielä kamalampaa on, jos rouvitellaan. En ole koskaan halunnut naimisiin ja rouvaksi.
50-vuotias.
Okei rouvittelu vetää voiton, sitä odotellessa! :D
Ap
Itse asiakaspalvelu ammatissa koko työuran tehneenä en itse edes huomaa kun teitittelen kaikkia asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi minua teititteli eläinlääkäri ja sitä ennen kattoasentaja. Ei siis myyjiä tai varsinaisesti asiakaspalvelijoita kumpikaan. Luulen olevani vielä nuori, mutta näytänkin tädiltä. Ikäkriisini vuoksi halusin kuulostella, missä iässä minäkin ehkä opin iloitsemaan siitä että minua pidetään nuorisolaisten silmissä vanhempana arvokkaana tätinä.
Ap N41
Yritä kuitenkin muistaa, että meillä aspoilla ei ole sitä kristallipalloa kertomassa, mistä kukakin tykkää. Mulla on työpaikalla ohje, että kaikkia teititellään paitsi lapsia. Turha tuosta on mielestäni loukkaantua vaan hoitaa ne asiat minkä vuoksi on tullut asioimaan. t. aspa 57v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi minua teititteli eläinlääkäri ja sitä ennen kattoasentaja. Ei siis myyjiä tai varsinaisesti asiakaspalvelijoita kumpikaan. Luulen olevani vielä nuori, mutta näytänkin tädiltä. Ikäkriisini vuoksi halusin kuulostella, missä iässä minäkin ehkä opin iloitsemaan siitä että minua pidetään nuorisolaisten silmissä vanhempana arvokkaana tätinä.
Ap N41Yritä kuitenkin muistaa, että meillä aspoilla ei ole sitä kristallipalloa kertomassa, mistä kukakin tykkää. Mulla on työpaikalla ohje, että kaikkia teititellään paitsi lapsia. Turha tuosta on mielestäni loukkaantua vaan hoitaa ne asiat minkä vuoksi on tullut asioimaan. t. aspa 57v
En ole loukkaantunut, tunnen vain itseni vanhemmaksi kuin kuvittelin olevani, eli en ilahdu teitittelystä. Eläinlääkäri ei minusta ole varsinaisesti asiakaspalvelija, vaikka toki asiakas olenkin lemmikin ollessa potilas. Kattoasentaja ei ollut edes minun tilaamani, vaan taloyhtiön, joten hänen asiakkansa en myöskään ollut - vaan olin tavallinen asukasmummo. Kyllä minä ymmärrän jos vaikka puhelimessa vakuutusmyyjä teitittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap N41Yritä kuitenkin muistaa, että meillä aspoilla ei ole sitä kristallipalloa kertomassa, mistä kukakin tykkää. Mulla on työpaikalla ohje, että kaikkia teititellään paitsi lapsia. Turha tuosta on mielestäni loukkaantua vaan hoitaa ne asiat minkä vuoksi on tullut asioimaan. t. aspa 57v
En ole loukkaantunut, tunnen vain itseni vanhemmaksi kuin kuvittelin olevani, eli en ilahdu teitittelystä. Eläinlääkäri ei minusta ole varsinaisesti asiakaspalvelija, vaikka toki asiakas olenkin lemmikin ollessa potilas. Kattoasentaja ei ollut edes minun tilaamani, vaan taloyhtiön, joten hänen asiakkansa en myöskään ollut - vaan olin tavallinen asukasmummo. Kyllä minä ymmärrän jos vaikka puhelimessa vakuutusmyyjä teitittelee.
Teitittelyllä ei ole iän kanssa tekemistä, vaan kohteliaan asiallisuuden ja etäisyyden. Tämä pieni etäisyys tavallaan suojaa meitä aspoja myös, tehtävistä ja käsiteltävästä asiasta riippuen. Hyvin hienosyisiä pikku juttuja, joita moni ei sen syvemmin ajattele eikä tietysti tarvitsekaan. Mulla on työssä tilanteita, joissa aloitus takaa heti sillä sekunnilla asioinnin sujuvuuden ja raameissa pysymisen. Teitittely on eräs tehokeino. aspa57
Tykkään.
Mies 14v