Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö kun sinua teititellään?

Vierailija
04.06.2022 |

Ja minkä ikäinen olet?

Minä tunnen itseni arvostetun sijaan vanhaksi ja rupsahtaneeksi, eli en tykkää missään tilanteessa. N41

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään.

Mies 14v

Vierailija
42/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään.

Mies 14v

Ootte te 14v boomerit säälittävii

Mies 10v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään N52

Vierailija
44/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Vielä kamalampaa on, jos rouvitellaan. En ole koskaan halunnut naimisiin ja rouvaksi.

50-vuotias.

Vierailija
45/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En! Vielä kamalampaa on, jos rouvitellaan. En ole koskaan halunnut naimisiin ja rouvaksi.

50-vuotias.

Okei rouvittelu vetää voiton, sitä odotellessa! :D

Ap

Vierailija
46/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiakaspalvelu ammatissa koko työuran tehneenä en itse edes huomaa kun teitittelen kaikkia asiakkaita.

Vierailija
47/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi minua teititteli eläinlääkäri ja sitä ennen kattoasentaja. Ei siis myyjiä tai varsinaisesti asiakaspalvelijoita kumpikaan. Luulen olevani vielä nuori, mutta näytänkin tädiltä. Ikäkriisini vuoksi halusin kuulostella, missä iässä minäkin ehkä opin iloitsemaan siitä että minua pidetään nuorisolaisten silmissä vanhempana arvokkaana tätinä.

Ap N41

Yritä kuitenkin muistaa, että meillä aspoilla ei ole sitä kristallipalloa kertomassa, mistä kukakin tykkää. Mulla on työpaikalla ohje, että kaikkia teititellään paitsi lapsia. Turha tuosta on mielestäni loukkaantua vaan hoitaa ne asiat minkä vuoksi on tullut asioimaan. t. aspa 57v

Vierailija
48/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi minua teititteli eläinlääkäri ja sitä ennen kattoasentaja. Ei siis myyjiä tai varsinaisesti asiakaspalvelijoita kumpikaan. Luulen olevani vielä nuori, mutta näytänkin tädiltä. Ikäkriisini vuoksi halusin kuulostella, missä iässä minäkin ehkä opin iloitsemaan siitä että minua pidetään nuorisolaisten silmissä vanhempana arvokkaana tätinä.

Ap N41

Yritä kuitenkin muistaa, että meillä aspoilla ei ole sitä kristallipalloa kertomassa, mistä kukakin tykkää. Mulla on työpaikalla ohje, että kaikkia teititellään paitsi lapsia. Turha tuosta on mielestäni loukkaantua vaan hoitaa ne asiat minkä vuoksi on tullut asioimaan. t. aspa 57v

En ole loukkaantunut, tunnen vain itseni vanhemmaksi kuin kuvittelin olevani, eli en ilahdu teitittelystä. Eläinlääkäri ei minusta ole varsinaisesti asiakaspalvelija, vaikka toki asiakas olenkin lemmikin ollessa potilas. Kattoasentaja ei ollut edes minun tilaamani, vaan taloyhtiön, joten hänen asiakkansa en myöskään ollut - vaan olin tavallinen asukasmummo. Kyllä minä ymmärrän jos vaikka puhelimessa vakuutusmyyjä teitittelee.

Vierailija
49/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap N41

En ole loukkaantunut, tunnen vain itseni vanhemmaksi kuin kuvittelin olevani, eli en ilahdu teitittelystä. Eläinlääkäri ei minusta ole varsinaisesti asiakaspalvelija, vaikka toki asiakas olenkin lemmikin ollessa potilas. Kattoasentaja ei ollut edes minun tilaamani, vaan taloyhtiön, joten hänen asiakkansa en myöskään ollut - vaan olin tavallinen asukasmummo. Kyllä minä ymmärrän jos vaikka puhelimessa vakuutusmyyjä teitittelee.

Teitittelyllä ei ole iän kanssa tekemistä, vaan kohteliaan asiallisuuden ja etäisyyden. Tämä pieni etäisyys tavallaan suojaa meitä aspoja myös, tehtävistä ja käsiteltävästä asiasta riippuen. Hyvin hienosyisiä pikku juttuja, joita moni ei sen syvemmin ajattele eikä tietysti tarvitsekaan. Mulla on työssä tilanteita, joissa aloitus takaa heti sillä sekunnilla asioinnin sujuvuuden ja raameissa pysymisen. Teitittely on eräs tehokeino. aspa57

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi