Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö kun sinua teititellään?

Vierailija
04.06.2022 |

Ja minkä ikäinen olet?

Minä tunnen itseni arvostetun sijaan vanhaksi ja rupsahtaneeksi, eli en tykkää missään tilanteessa. N41

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sinunkaupat niin ei tarvitse vinkua teitittelystä. Kerrot oikein kovaan ääneen, että MINÄ OLEN MARJUKKA; MINUA SAA SINUTELLA!

Vierailija
22/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

43v. En halua teitittelyä. Luulen että toinen on hullu jos teitittelee, paitsi jos se oli vahinko. ;) Ei saa myös sanoa etunimeä tai hokea sitä. "Oletko" olisi oikea vaihtoehto, ei saa sinutellakaan sinä sanalla.

Sinä se hullu tässä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi minua teititteli eläinlääkäri ja sitä ennen kattoasentaja. Ei siis myyjiä tai varsinaisesti asiakaspalvelijoita kumpikaan. Luulen olevani vielä nuori, mutta näytänkin tädiltä. Ikäkriisini vuoksi halusin kuulostella, missä iässä minäkin ehkä opin iloitsemaan siitä että minua pidetään nuorisolaisten silmissä vanhempana arvokkaana tätinä.

Ap N41

Vierailija
24/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi minua teititteli eläinlääkäri ja sitä ennen kattoasentaja. Ei siis myyjiä tai varsinaisesti asiakaspalvelijoita kumpikaan. Luulen olevani vielä nuori, mutta näytänkin tädiltä. Ikäkriisini vuoksi halusin kuulostella, missä iässä minäkin ehkä opin iloitsemaan siitä että minua pidetään nuorisolaisten silmissä vanhempana arvokkaana tätinä.

Ap N41

Aloita iloitseminen vaikka nyt. On mukavaa, että saa toimia hyvin käyttäytyvien ihmisten kanssa. Ei se ole pelkkä ikäkysymys vaan yleensäkin käytöstapa- ja arvostuskysymys.

Vierailija
25/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap N41

Aloita iloitseminen vaikka nyt. On mukavaa, että saa toimia hyvin käyttäytyvien ihmisten kanssa. Ei se ole pelkkä ikäkysymys vaan yleensäkin käytöstapa- ja arvostuskysymys.

Ei kun suunnittelen tässä että alan käyttää napapaitaa ja laitan tukkaan nuorekkaan violetin shokkiraidan ja sivusiilin kun kerran hupparit eivät riitä!

Ap

Vierailija
26/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Alentuvaa ja alentavaa.

Vierailija
27/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle teitittely on ihan normaalia, ellei tunneta lähemmin ja tilanne on jotenkin "virallinen". Harvemmin tupakanpummaajat vaikkapa teitittelee.

Oon 54.

Vierailija
28/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Jotenkin tuntuu että minuun suhtaudutaan silloin alentuvasti ja otetaan etäisyyttä.

N40

Vierailija
29/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap N41

Kyllä minä ainakin virallisemmissa yhteyksissä voin teititellä ihan nuorisoakin.

Vierailija
30/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle teitittely on vanhemmiten tullut ihan luonnolliseksi osaksi kommunikointia vieraampien ihmisten kanssa. Eli jos joku minulle tuntematon ihminen teitittelee minua, en välttämättä edes huomaa, että hän teititteli. Samoin itse teitittelen etenkin ikäisiäni ja itseäni vanhempia ihmisiä, jotka eivät ole tuttuja ennestään. Tuntuisi jopa oudolta sinutella.

N53

Vierailija
31/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se on täysin neutraalia, on aina ollut.

Olen myös alalla, jossa asiakkaita teititellään.

Vierailija
32/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka ette voi sietää teitittelyä, mikä on sosioekonominen asemanne, ja taustanne?

Entä te, joille teitittely on normaali asia?

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko sillä merkitystä.

Vierailija
33/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en teitittele edes vanhuksia juuri siitä syystä, että tuolla termillä ilmaistaan, että joku on siinä iässä, että rupeaa kohta olemaan pari metriä multaa nokan päällä.

Vierailija
34/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka ette voi sietää teitittelyä, mikä on sosioekonominen asemanne, ja taustanne?

Entä te, joille teitittely on normaali asia?

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko sillä merkitystä.

No kyllä minä sitä siedän, mutta tunnen vain itseni elähtääneeksi ja tilanteen kiusallisen jäykäksi. Olen lapseton ktm asiantuntijatyössä, hiukan keskimääräistä paremmin tienaan, mutta ekonomiksi keskimääräistä vähemmän. Ulkoisesti en huoliteltu lady, vaan nuhjuinen koiranainen. Elän kutakuinkin kuten 10 vuotta sitten, ainoa ero että naama on ryppyisempi kuin silloin kun ei vielä teititelty.

Ap

Vierailija
35/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap N41

No ei 41v oo nuori enää🤣olet keski-ikäinen. Get over it!

Vierailija
36/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap N41

No ei 41v oo nuori enää🤣olet keski-ikäinen. Get over it!

Järjellä sen tajuan ja kysyttäessä sanoisin olevani keski-ikäinen, mutta silti sen konkretisoituessa havahdun siihen että myös näytän tädiltä! Katto-asentajaa olisi melkein tehnyt mieli pyytää iltapäiväkahville, mutta flirttivaihde kuivui kyllä kasaan teitittelyn myötä ja peräännyin nöyränä hauta-arkkuani kohti.

Vierailija
37/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat on kaikki niin rupsahtaneita että heitä sopii teititellä.

Vierailija
38/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamammat on kaikki niin rupsahtaneita että heitä sopii teititellä.

Tuo lause kuvastaa juurikin sitä, että teitittelyä käytetään v***luna.

Vierailija
39/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teitittely mulle sopii.

Meinasin kyllä hämmentyä talvella ruokakaupassa kun kassa huikkasi: rouva, teiltä taisi tippua hanska!

Rouva? N50

Vierailija
40/49 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu ammattiini.

-Yliluutnantti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi