Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö sipsiä dipin kanssa vai dippiä sipsin kanssa?

Vierailija
04.06.2022 |

Kumpi sinulle on ensisijainen asia ja kumpi lisuke?
Itse syön sipsiä dipin kanssa.
Eksäni söi dippiä sipsin kanssa. Ja oli aina todella ärsyttävää, että hän kauhoi kerralla hirveän määrän dippiä ja se loppui heti. Jos itse halusin ottaa dippiä viisi minuuttia sen jälkeen kun sipsipussi avattiin, oli dippi jo loppu. Ja jos tehtiin molemmille oma dippi että minullekin riittäisi, mies kauhoi oman kuppinsa tyhjäksi ennätysajassa ja alkoi sitten syödä minun dippiäni kun minulla sitä on vielä jäljellä ja häneltä loppui jo. Hän siis käytännössä lusikoi suuhunsa pelkkää dippiä. En ole koskaan kenenkään nähnyt tekevän niin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha - tää oli hyvä! Mä olen kuin miehesi, eli syön dippiä sipsillä.

Osta miehellesi 2 kermaviilipurkkia ja 1 dippijauhe. Tee siis laimea dippi. Sitten teet selväksi, että sun purkille ei tulla. Yleensä dippaajat oppii lopulta pärjäämään sillä pelkällä kermaviilillä, se raikastaa sipsit. Mäkin käytän yleensä pelkkää kermaviiliä.

Vierailija
2/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, rupesin miettimään että miten syön ja olen kuin miehesi :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippiä sipseillä tottakai. Sipsit on pahanmakuisia en niitä muuten söisi.

Vierailija
4/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippiä sipseillä!

Vierailija
5/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies syö dippiä sipseillä. Ja ylipäätään mitä vain soosia tai möhnää tai mitä vain. Kauhoo purkillisen hetkessä. Olen joutunut piilottamaan tortillojen juustodipit kaurahiutalepaketin taakse, että niitä sitten on kun tortilloja syödään. Muuten tuo yksi kauhoisi ne kiduksiinsa välittömästi.

Vierailija
6/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todellakin syöt vain yhden tsipsin, niin mitä teet lopulle dipille?

Vierailija
7/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt mihin sitä dippiä tarvitaan, syön sipsit sipseinä ilman mitään ylimääräistä.

Vierailija
8/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt mihin sitä dippiä tarvitaan, syön sipsit sipseinä ilman mitään ylimääräistä.

Sama. Kerran kokeilin, mutta ei. Sipsit on parhaita sellaisenaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä