Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painonpudotustavoite 10 kg tälle vuodelle

Vierailija
04.06.2022 |

Olen 59v. nainen jolle vuosien saatossa kertynyt ylipainoa reilut 10 kg. Tarkoitus olisi pudottaa ylimääräiset kilot tälle vuodelle. Viime kuun alussa painoin 75.5 kg ja nyt 73 kg. Ruokavalio ja lenkkeily ovat keinoni siihen. Eilen tein 3 kilometrin lenkin reippaasti kävellen. Aamupala: banaani, puolikas rahka, mustikoita ja kuppi kahvia. Luonas: broilerin rintapala paistettuna pannulla, sekavihanneksi lautasellinen, ruisleipä ja lasillinen maitoa. Välipalaksi mandariini ja kuppi kahvia. Päivällinen: Pannulla paistettu lohipalanen, kaksi perunaa, tuoretta kurkkua ja paprikaa sekä lasillinen piimää. Iltapala: ruisleipä juustolla, kourallinen pähkinöitä. Miten sie oot saanut pudotettua painoasi? Ap

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 46 kg, ei oo tarvetta laihikselle.

Vierailija
2/15 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, täällä ei yksikään mamma saa grammaakaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt koko ajan, miten aikuiset ihmiset viitsivät syödä jotain välipaloja? Mutta hyvä jos paino putoaa. Kovin terveellinenhän ruokavaliosi ei ole, mutta ei ehkä ollut tavoitteenakaan.

Vierailija
4/15 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vain kateellinen.

Vierailija
5/15 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellisin tällä palstalla näkemäni yhden päivän ruokavalio.

Vierailija
6/15 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn, millainen on terveellinen ruokavalio?

Vierailija
7/15 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on mielestäni kohdallaan: viisi ateriaa päivässä kaikista ruokaympyrän tai -pyramidin lohkoista, monipuolinen, paljon kasviksia, hyviä rasvoja.

Vierailija
8/15 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveellisin tällä palstalla näkemäni yhden päivän ruokavalio.

Samaa mieltä. Syön tuohon tapaan aina ja paino pysyy itsestään normaalilukemissa. Ikää jo +50, silti tuo toimii aina vaan. Liikuntaa n. tunti päivässä. Ennen kävin jumpissa, zumbassa, kahvakuulassa jne. 2-3 krt/vko + työmatkat kävellen/pyörällä. Koronan aikana kaikki ryhmäliikunta jäi, mutta päivittäiset tunnin mittaiset kävelylenkit tuli tilalle (hyötyliikunnan lisäksi). Paino on pysynyt samana, mutta nykyinen olemus on löysempi eli kahvakuulat ym. ohjatut liikunnat otettava takaisin ohjelmaan nyt kun taas pääsee. Yksin ei tule tehtyä minkäänlaista jumppaa, tarvitsen sen ohjaajan kertomaan, mitä tehdään, sitten kyllä teen ihan kiltisti.

Vierailija
9/15 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pituutesi?

Vierailija
10/15 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota käyttöön fineli.fi:n ruokapäiväkirja, tarttet vain sähköpostiosoitteen rekisteröitymiseen.

Vierailija
11/15 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon pudottanut jo 10 kg tälle vuodelle, hiljaa hyvää tulee.

Vierailija
12/15 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen ruokarytmi ja sen olen huomannut että makean nälkä on pysynyt pois ja en ole sortunut naposteluun.

Vierailija
13/15 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt koko ajan, miten aikuiset ihmiset viitsivät syödä jotain välipaloja? Mutta hyvä jos paino putoaa. Kovin terveellinenhän ruokavaliosi ei ole, mutta ei ehkä ollut tavoitteenakaan.

Kertoisitko miten ap:n ruokavalio ei ole terveellinen. Mitä itse söit tänään??

Vierailija
14/15 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota käyttöön fineli.fi:n ruokapäiväkirja, tarttet vain sähköpostiosoitteen rekisteröitymiseen.

Oletko alanuolittaja käyttänyt sitä? Et, joten lopeta arvosteleminen. Vaivaa siitä on jonkin verran mutta antaa hyvin suunnan, jos jaksaa täyttää rehellisesti.

Vierailija
15/15 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä en pystyis syöön tollain. Missä kaikki mehut, jogurtit, makkarat jne....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän