Hienoimmat juhlat, joissa olet ollut?
Millaiset oli, mitä tarjoiltiin, miten pukeuduttiin?
Kommentit (32)
Pieni merenneito - teemaiset juhlani 90-luvulla.
Huoneeni oli koristeltu aiheeseen sopivaksi ja kaikki pukeutuivat merenneidoiksi, kakku ja muut herkut oli myös teemaan sopivia.
Kyllä, ne olivat hienoimmat juhlat joissa koskaan olen ollut.
Eräässä herraskartanossa. Upeasti puetut ihmiset ja hyvä ruoka. Hieman jännitti! Ihana ilta.
Ulkomaisen suurlähettilään juhlat. Olen ollut vain kerran, minut kutsuttiin, koska olin tehnyt suurlähettilään ystävälle työni kautta palveluksen. Oli hienoa ja oli hyvin outoa, että minut kutsuttiin, en ollenkaan odottanut saavani kutsua moisiin kekkereihin.
Minä olin nuorena tyttönä Suomen suurlähetystön juhlissa Jerusalemissa. Vastaanotto oli järjestetty minun ja muiden Tapiolan kuorolaisten kunniaksi. Joimme siellä tyttöjen kanssa useita auringonlaskuja, mutta harmiksemme emme humaltuneet. Juottivat meille mehua 🤣
Nobel-gaala Tukholman kaupungintalon sinisessä salissa. Kaikki oli upeaa: ihmiset, sisustus, ruoka, tunnelma.
Lokakuussa 1976, Haminassa, silloisen poikaystäväni, sittemmin puolisoni ja nykyisin edesmenneen mieheni Ruk:n juhlissa. Olivat "Kullervoja" ja kultani 2.K:ssa. Sanottiin joskus, että Ruk:n juhlat ovat Linnan juhlien jälkeen seuraavaksi komeimmat. Mene ja tiedä..
En muista tarjoiluja tai muista yksityiskohtia. Piti toki pukeutua pitkään leninkiin. Jos joku Kullervoista on elossa niin laita tänne viestiä. Suurkiitos!
Ties missä hienoissa juhlissa olen ollut ympäri maailmaa, mutta hienoimmat juhlat silti minusta olivat lapseni ristiäiset vanhempieni maalaistalon idyllisessä kesäisessä tunnelmassa.
Useammat vuosijuhlat, ja promootio seuraavana tulossa!
Maisteripromootio. 3-päiväinen juhlinta. Piti olla iltapukua, valkoista kokopitkää asua ja vielä polvipituinen mekko. Oli tanssiaiset, illalliset, huviretki ja toki itse promootioakti, ulkona kulkueessa kävelyä, juhlakonsertti jne. Melkein tekisi mieli tehdä väitöskirja että vielä kerran pääsisi elämässään tuollaisiin juhliin!
Suomen Ambassadissa Tukholmassa. Juhla muodin merkeissä.
Kaupunginjohtajan tyttären häissä 70-luvulla. Oli kyllä makeet bileet.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin nuorena tyttönä Suomen suurlähetystön juhlissa Jerusalemissa. Vastaanotto oli järjestetty minun ja muiden Tapiolan kuorolaisten kunniaksi. Joimme siellä tyttöjen kanssa useita auringonlaskuja, mutta harmiksemme emme humaltuneet. Juottivat meille mehua 🤣
Samanlainen kokemus erään kuoron kanssa Japanissa.
Vierailija kirjoitti:
Maisteripromootio. 3-päiväinen juhlinta. Piti olla iltapukua, valkoista kokopitkää asua ja vielä polvipituinen mekko. Oli tanssiaiset, illalliset, huviretki ja toki itse promootioakti, ulkona kulkueessa kävelyä, juhlakonsertti jne. Melkein tekisi mieli tehdä väitöskirja että vielä kerran pääsisi elämässään tuollaisiin juhliin!
Missä tällainen on ollut? Meillä olisi ollut vain yksi kahvitilaisuus, johon en päässyt osallistumaan. Muutaman kerran olen ollut seuraamassa ystävän väitöstä ja karonkassa juhlimassa, mutta kukaan heistä ei tietääkseni ole osallistunut promootioon.
Hyväntekeväisyys juhlia, paikkoina mm. Four Seasons ja Intercontinental-hotellit.
Miehen työn puolesta ollaan oltu monta kertaa.
Iltapuku ja smokki pukukoodina. Useampi Michelin-kokki tekee ruokkaa ja jokainen ainoastaan nimikko-annoksensa.
Rikkaat huutavat huutokaupassa hyväntekeväisyyteen, joku maksoi viinipullosta yli 50000 euroa.
Kerran oli Monetin taidenäyttely tuotu paikalle, toisella kertaa dinosauruksen luuranko.
Tasavallan presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotto. Ja jokainen varmaan tietää pukukoodin ja tarjoilun luonteen.
Vierailija kirjoitti:
Tasavallan presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotto. Ja jokainen varmaan tietää pukukoodin ja tarjoilun luonteen.
Miksi sait kutsun?
Olisi tosi hienoa ja ikimuistoista päästä vastaanotolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sait kutsun?
Olisi tosi hienoa ja ikimuistoista päästä vastaanotolle.
Ansioitunut omalla alallani. En halua kertoa tarkemmin. Se oli kyllä ikimuistoinen tapahtuma.
BDSM kinkubileet berliiniläisellä klubilla.
Pukeutuminen vapaa, tyylin mukaisesti. Tarjolla mm. shampanjaa ja kaviaaria. Suihkutkin oli kultaisia.