Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tälläinen väsyneelle äidille sallittua "dopingia" lastenhoidossa?

Vierailija
18.08.2008 |

Mulla paloi aikaisemmin aina pinna illalla 3 lapsen kanssa, kun pitää saada kaikki nukkumaan. Yksi huutaa tunnin kuin palosireeni ennekuin nukahtaa ja kaksi isompaa riehuvat hermoja raastavasti. Tiedostan, että olen väsyneenä ääniyliherkkä. Nyt olen parina iltana laittanut korvatulpat korviin ennen iltarutiineja ja hermot eivät mene ollenkaan, ja mun ei tarvitse huutaa lapsille. Mitä mieltä olette tällaisesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö tekemään illasta rauhallisemman. TV kiinni aikaisin illalla. Iltasatuja ja juttelua kainalossa ja sylissä...

Vierailija
2/7 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen oikein hilpeänä laittamassa lapsukaisia petiin, huudot ja muu vikurointi ei häiritse ollenkaan, naurattaa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t myös 3 lapsen äiti, joka yksin nukkumaan heitä laittelee. Kun olivat pienempiä, illat olivat juuri kuvatun kaltaisia! Voi jos jostain oisin saanut KORVATULPAT! Kyllä varmasti on sallittua!

Vierailija
4/7 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommat alkavat möykätä siinä vaiheessa, kun menen nukuttamaan huutavaa kuopusta. Ymmärrän kyllä sen, että isompien ei ole kiva yrittää nukahtaa, kun yksi huutaa pää punaisena. En vaan saa kuopusta hiljaa nukahtamaan, kun ei käytä tuttia. Joku ihme kausi taas menossa...

Vierailija
5/7 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotankin heti ääniyliherkälle miehelleni. Minäkin olen, mutten niin pahasti ja olen oppiut sietämään. Siedätyshoitoa...

Vierailija
6/7 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun sunnuntaiaamun pelastus on kuulosuojaimet, nukun ne päässä n. puoli kymmeneen ja kerään voimia viikonloppua varten

Vierailija
7/7 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotankin heti ääniyliherkälle miehelleni. Minäkin olen, mutten niin pahasti ja olen oppiut sietämään. Siedätyshoitoa...

(kuinkakohan monta kertaa tää tulee, palsta kenkkuilee TAAS)