Annoin siskontytölle ylppärilahjaksi mariskoolin. Ei tainnut osata arvostaa
No ehkä sitten vanhempana muistaa mitä tädiltä sai
Kommentit (43)
Oliko tarjouksesta Tokmannilta 16,90 e ?
Mariskoolithan käsiteltiin täällä muutama päivä sitten. Et sitten oppinut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tarjouksesta Tokmannilta 16,90 e ?
Ei, vaan se tarjous oli 12, jotain. Eri
Itse en myöskään haluaisi kyseistä lahjaa. Harmittaisi kovasti, jos toinen olisi sen kalliilla rahalla ja hyvää hyvyyttään ostanut.
ihan hirveä kulho. miten joku viitsii katsella tuommoisia?
Kakstoist ysiviis. Tosi kiva.
https://www.tokmanni.fi/mariskooli-malja-15-5-cm-kirkas-6411920012433
Nuoret tarvivat rahaa, koska haluavat itse päättää huuskollistaan kun muuttavat omilleen. Muutenkin sisustusesineiden hankkiminen muille on liiallista muiden elämän lavastamishalua. Jokainen sisutakoon tai olkoon sisustamatta omaa kotiaan.
Lahjaksi olisi pitänyt antaa maailmanympärysmatka tai rahaa ainakin 20 k. Ei niile muu riitä.
Vierailija kirjoitti:
Lahjaksi olisi pitänyt antaa maailmanympärysmatka tai rahaa ainakin 20 k. Ei niile muu riitä.
Kas, painajaismummo ilmestyi ketjuun. Miten elät itsesi kanssa?
Ehkä se kaikista kauhein lahja mitä voi olla, samalla viivalla kehitysmaavuohen kanssa.
Mä en edes näin nelikymppisenä ymmärrä Mariskoolien viehätystä. Nehän vaan kerää pölyä hyllyssä eivätkä ole edes mitenkään erikoisen näköisiä. Voi kai niistä joskus tarjota vaikka karkkia, muuta käyttöä en niille kyllä keksi.
Mariskoolwja oppii arvostamaan iän myötä. Itse ajatteli pitkään myydä nuorena lahjaksi saamani mariskoolit mutta onneksi en myyntt koska nyt olen alkanut keräilemään niitä 😃
Voe helevata mikä kippo. Anna olla viimmenen kerta, kun tollasta roinaa kynnyksen yli kannat. Nääs nääs nääs.
Kirpparilta niitä saa vitosella. Värinkin voi valita.
Oppii se vielä sitä rakastamaan. Ala ostamaan sille aina uusi Mariskooli lahjaksi, niin se voi kerätä koko sarjan.