Mitä naiset voittaa kuviensa muokkauksella?
Ennen kaikkea treffipalstoilla. Naama näyttää kuvakulman tai muokkauksen jäljiltä suht normaalipainoisen ihmisen naamalta, mutta vartalo on sitten 50kg ylipainoinen, jota ei tietty kuvissa näy.
Olisiko teistä kiva jos mies antaisi kuvan itsestään, että olisi esim täysin raitis, mutta todellisuudessa olisikin päihdeongelma?
Kommentit (27)
Minä miehenä otan usein kymmeniä kuvia joista sitten yhden valitsen pitkin hampain. En jaksa käsittää, että miten peilistä katsoo aina paremman näköinen ihminen mitä kuviin tulee. Tätä en sano edes vitsillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehet voittavat sillä, että kuvana on joku irvistys auringonvalossa tai kuva jossa näkyy vain nenäkarvat ja kaksoisleuka?
Ainakin tuollainen on rehellinen kuva. Kertoisi ainakin minulle heti, että henkilö ei ole minun makuuni jo pelkän kuvavalinnan perusteella. Kehonmuokkauskuvat on aivan eri asia.
Huono kuva ei ole "rehellinen kuva" vaan huono kuva, ja se ei tee palvelusta kellekään.
Kertoo se ainakin minulle, että ihminen on vähän pöpi ja ei ole minun tyyppiäni.
Kieltämättä hämmästyin muutamien tuttujen muokatuista kuvista, näyttävät oikeasti täysin erilaisilta livenä. Kyseessä siis ihmiset joiden kanssa olen säännöllisesti tekemisissä ja tiedän kyllä miltä näyttävät.
Jos olet syntynyt tavismiehenä niin olet vähän puun ja kuoren välissä kuvien kanssa mitä tulee nettideittailuun.
Jos laitat todella rehelliset ja realistiset kuvat niin treffeille pääsy tulee olemaan hyvin vaikeaa koska kilpailu on kovaa, miehiä on palveluissa 75% ja naisia vain 25%.
Jos laitat ylionnistuneet vähän epärealistiset kuvat niin pääset treffeille tutustumaan naiseen, mutta riskinä tuossa on se, että nainen vaikuttaa ärtyneeltä ja/tai alkaa suoraan vihjailemaan, että "miksiköhän miehet käyttävät vanhoja kuvia.."
Hyvä aloitus ja ennen kaikkea aiheellinen. Kävin yksillä treffeillä naisen kanssa, joka naamakuvan perusteella näytti varsin normaalivartaloiselta. Korkeintaankin sellaiselta 70-80 kiloiselta, jonka ihan hyväksyn jos muodot on naiselliset, ettei esim maha ole ulompana kuin tissit.
Totuus oli kuitenkin, että tämä nainen oli varmaan yli 120kg, jos riittääkään. Kun halasimme, niin ei puhettakaan, että kädet olisivat mahtuneet ympäri. Hoidin treffit niin sanotusti kunnialla alta pois, mutta sisimmässäni olin todella kiukustunut. Ainakin itselle treffit ovat aina hieman kuin työhaastattelu. Sinänsä jännää ja odotuksia täynnä, mutta samalla myös jossain määrin stressaavaa. Siksi näitä ei kiinnostaisi turhaan käydä kun tietää, ettei totuuden tietäessään olisi mitään treffejä tullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä otan usein kymmeniä kuvia joista sitten yhden valitsen pitkin hampain. En jaksa käsittää, että miten peilistä katsoo aina paremman näköinen ihminen mitä kuviin tulee. Tätä en sano edes vitsillä.
Mulla naisena sama juttu. Ja sitten treffeillä miehet on yleensä positiivisesti yllättyneitä. Jotkut on sanoneet, että nöytän paremmalta kuin kuvissa.
En ole koskaan muokannut kuviani, laitan useita kuvia, myös ilman meikkiä ja kokovartalokuvia, enkä kuvaa yläviistosta.
Huono kuva ei ole "rehellinen kuva" vaan huono kuva, ja se ei tee palvelusta kellekään.