Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä seksuaali se olikaan kun haluaa vain rakkaussuhteessa?

Vierailija
04.06.2022 |

.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatko, että haluaa seksiä vain sen kumppaninsa kanssa, johon on rakastunut?

Joo sitä. ap

Demiseksuaali.

KIITOS <3 Tää se on. Mä luulin, että mussa on jotain vikaa, kun en ole koskaan ollut kiinnostunut irtoseksistä. Kiva tietää, että meitä on muitakin. Olis ihanaa tavata samanlainen mies! ap

Palstalla on ainoastaan yksi pasifisti aseksuaalimies joskus postailemassa. Miehissä on todella vähän aseksuaaleja tai demejä.

Vierailija
22/38 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös tuollainen. Siis oikeasti. Mulla ei ole sinkkuna tarvetta seksiin. Jos en ole rakastunut niin voin helposti olla vuosiakin ilman seksiä, esimerkiksi näin olin vuodet 2015-20178.

Vierailija
24/38 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös tuollainen. Siis oikeasti. Mulla ei ole sinkkuna tarvetta seksiin. Jos en ole rakastunut niin voin helposti olla vuosiakin ilman seksiä, esimerkiksi näin olin vuodet 2015-20178.

Mille siellä tulevaisuudessa näyttää? Milloin kuolemattomuus keksittiin? Miksi sinusta on hauskaa palata menneisyyteen puhumaan historiallisten ihmisten kanssa? Emmekö ole liian vanhanaikaisia? Aika pitkään jaksoit seksittä kumminkin :)

Vierailija
25/38 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullutkaan, että tälle on joku nimikin. Mutta minä olen sellainen.

Olet varmaankin nainen. Onkohan miehiäkin.  Täällä joskus törmäsin siihen sanaan mutta en enää muista. ap

Juu, olen nainen, mutta on miehiäkin. Moni ihmettelee nykyään kun koko ajan rankutetaan seksistä, että onhan elämässä muutakin ja ei heitä kiinnosta, kun ei ole edes rakastunut kehenkään, niin ei kiinnosta seksi minään urheilusuorituksena. 

Luulen tämän olevan ihan yleistä. Tuskin minun kaveripiirini on kovin eriskummallinen, ihan tavallisia ihmisiä.

Elämässä todellakin on muutakin :D ap

Vierailija
26/38 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimitys hänelle, joka rakkaussuhteelta haluaa vain seksiä?

Ei siis käy panemassa muita, mutta ei ole kiinnostunut kumppanuudesta, vuorovaikutuksesta, yhdessä tekemistä tai mistään muustakaan rakkauskumppaninsa kanssa kuin seksistä?

Vierailija
27/38 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonto on vaan järjestänyt asian siten, että se mitä ei käytä, lakkaa pikkuhiljaa toimimasta...vrt vaikka lihakset surkastuu käyttämättöminä. On se vaikka itse tehtävä niin toiminta säilyy normaalina. Nainen kasvaa umpeen jos ei mitään työntele sisäänsä ja se on sitten siinä.

Vierailija
28/38 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

demiseksuaali on nimi

Vierailija
29/38 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatko, että haluaa seksiä vain sen kumppaninsa kanssa, johon on rakastunut?

Joo sitä. ap

Normaali hetero, homo tai biseksuaali.

Vierailija
30/38 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se sellainen on, joka haluaa vain kännissä? Kai sillekin nyt on jokin oma lokeronsa...

Entäs meille jotka haluaa aina paitsi kännissä?

Vierailija
31/38 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonto on vaan järjestänyt asian siten, että se mitä ei käytä, lakkaa pikkuhiljaa toimimasta...vrt vaikka lihakset surkastuu käyttämättöminä. On se vaikka itse tehtävä niin toiminta säilyy normaalina. Nainen kasvaa umpeen jos ei mitään työntele sisäänsä ja se on sitten siinä.

Tehee, ei mitään kasva umpeen :D

Pysyy vaan neitsyenä iihen asti kunnes haluaa koettaa. Jos ei halua, niin sitten pysyy neitsyenä. Muita vaihtoehtoja voi olla esim. gynekologiset sairaudet, joiden vuoksi alakertaa on rävellettävä.

Vierailija
32/38 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nimitys hänelle, joka rakkaussuhteelta haluaa vain seksiä?

Ei siis käy panemassa muita, mutta ei ole kiinnostunut kumppanuudesta, vuorovaikutuksesta, yhdessä tekemistä tai mistään muustakaan rakkauskumppaninsa kanssa kuin seksistä?

Mies, joka itse sanoo olevansa ihan tavallinen mies, ja ihmettelee miksei tavalliset miehet kelpaa?

Vierailija
33/38 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aseksuaali hetero/homo/biromantikko

Vierailija
34/38 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en edes tiennyt että tommoselle on nimikin. Minusta se on normaali.

Vierailija
35/38 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi kun olisikin. Mutta suurin osa ihmisistä tuntee fyysistä vetoa ilman rakastumistakin. Lisäksi aika monet harrastavat seksisuhteita ilman rakastumista. Ehkä et ole kuullut, lol

Vierailija
36/38 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi kun olisikin. Mutta suurin osa ihmisistä tuntee fyysistä vetoa ilman rakastumistakin. Lisäksi aika monet harrastavat seksisuhteita ilman rakastumista. Ehkä et ole kuullut, lol

Kaikki, jotka ajattelette demiseksuaalisuudesta, että tarvitaanko tuollaista sanaa, tuohan on vain normaali, kaikki ihmiset ovat tuollaisia, niin miettikääpä tosiaan, kuinka tavallista tässä yhteiskunnassa on, ettei tunne fyysistä vetoa (kehenkään), ennenkuin herää tunteita siihen ihmiseen. Ja mitä väärinkäsityksiä ja hankalia tilanteita siitä voi seurata, kun yhteiskunta pyörii sillä ajatuksella, että ensin on se fyysinen vetovoima, ja sitten.Ja kuinka usein saakaan kuulla, että jollain on jonkun kanssa kevyt suhde, se on vain fyysistä, ja sitten sanotaan, vai onko siinä enemmänkin? Demikorviin tuo kuulostaa ihmeelliseltä, koska ensin on se tunne, vasta sitten voi edes herätä jotain fyysistä. Vieläkö tuntuu, ettei demiseksuaalisuus tarvitse sanaa?

Vierailija
37/38 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demiseksuaalisuuden määritelmänä on, että ei tunne seksuaalista vetoa kehenkään ennen kuin on syviä tunteita. Tämä siis eroaa siitä normaalista aikalailla.

Pitää ymmärtää ero seksuaalisen, romanttisen ja esteettisen vetovoiman välillä. Seksuaalinen on sitä, että haluaisi paneskella jonkun kanssa. Romanttinen on niitä rakkauden tunteita. Esteettinen on sitä, että pitää jotakuta kauniina/komeana ilman, että olisi haluja seksiin tai olla parisuhteessa.

Ne normaalit voivat tuntea seksuaalista vetoa jotakuta tuntematonta kohtaan. He voivat tietysti ajatella, että seksi kuuluu rakkaussuhteeseen, mutta tuntevat seksuaalista vetoa sellaisiinkin joitten kanssa eivät ole parisuhteessa. Demiseksuaali taas ei tunne sitä seksuaaista vetoa ENNEN kuin on niitä tunteita.

Tämä ei tietenkään estä demiä harrastamasta irtoseksiä, jos sattuu tykkäämään seksistä. On vain vaikea löytää partneria, kun sitä seksuaalista vetovoimaa ei lähtökohtaisesti ole ennen kuin tulee muita tunteita.

Vierailija
38/38 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin aina ihmetellyt irtoseksikeskusteluja. Että harrastaako ihmiset niitä muka ihan oikeasti? Ja miksi ihmeessä??

Mutta minä siis olen demiseksuaali! Vau, viisikymppiseksi piti elää, että tuonkin oppi.