Mikä seksuaali se olikaan kun haluaa vain rakkaussuhteessa?
Kommentit (38)
En ole kuullutkaan, että tälle on joku nimikin. Mutta minä olen sellainen.
Siis tarkoitatko, että haluaa seksiä vain sen kumppaninsa kanssa, johon on rakastunut?
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitatko, että haluaa seksiä vain sen kumppaninsa kanssa, johon on rakastunut?
Joo sitä. ap
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaankin nainen. Onkohan miehiäkin. Täällä joskus törmäsin siihen sanaan mutta en enää muista. ap
Vierailija kirjoitti:
pihtausseksuaali
Riippuu kulmasta mistä katsoo :D ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sitä. ap
Demiseksuaali.
Mikäs se sellainen on, joka haluaa vain kännissä? Kai sillekin nyt on jokin oma lokeronsa...
Vierailija kirjoitti:
vanhapiika
Vääjäämättä jää vanhaksipiiaksi jos ei jaa jokapojalle, surullista.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se sellainen on, joka haluaa vain kännissä? Kai sillekin nyt on jokin oma lokeronsa...
Estoinen (alkoholi poistaa estot).
aisankannattelijasuuntaus... Naisen kiimalla ja rakkaudella harvoin mitään yhteistä. Mikäli et nai seksiä juuri silloin haluavaa naistasi kun haluaa, niin joku toinen saa tehdä sen sitten ihan naisesi luvalla ja haluamana.
kuulostaa aika pervolta, kun nykyään on muotia kaikki lgbtboknuhgctsesreasvbjkljöllöloåöä seksuaalit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaankin nainen. Onkohan miehiäkin. Täällä joskus törmäsin siihen sanaan mutta en enää muista. ap
Miehet eivät ole demejä, koska miehillä ei ole tunteita naisia kohtaan. Miehet rakastavat vain omaa munaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sitä. ap
Demiseksuaali.
KIITOS <3 Tää se on. Mä luulin, että mussa on jotain vikaa, kun en ole koskaan ollut kiinnostunut irtoseksistä. Kiva tietää, että meitä on muitakin. Olis ihanaa tavata samanlainen mies! ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sitä. ap
Demiseksuaali.
KIITOS <3 Tää se on. Mä luulin, että mussa on jotain vikaa, kun en ole koskaan ollut kiinnostunut irtoseksistä. Kiva tietää, että meitä on muitakin. Olis ihanaa tavata samanlainen mies! ap
Voi luoja, miten tyhmä teini täällä taas pyörii...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole demejä, koska miehillä ei ole tunteita naisia kohtaan. Miehet rakastavat vain omaa munaansa.
Perus, miehet panee tai lisääntyminen loppuu. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, olen nainen, mutta on miehiäkin. Moni ihmettelee nykyään kun koko ajan rankutetaan seksistä, että onhan elämässä muutakin ja ei heitä kiinnosta, kun ei ole edes rakastunut kehenkään, niin ei kiinnosta seksi minään urheilusuorituksena.
Luulen tämän olevan ihan yleistä. Tuskin minun kaveripiirini on kovin eriskummallinen, ihan tavallisia ihmisiä.
Ihan normaali.