Voitto äärivasemmistolle ja Elokapinalle
Luuleeko joku, että poliisi tekee jatkossa enää yhtään mitään poistaakseen mielenosoituksia, jos vaarassa on saada syyte? Kännykkäkamerat ja elokapinoiden asianajajat kyttää vieressä virheitä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ai että näitä vatipäitä on kyllä kiva hakata. Pilliruokintaan pistin yhden ituhipin viimeksi kun tukkivat teitä. Jatkossakin vedän jotain lättyyn niin että oppii. Näistä rääpäle itupelleistä ei ole vastusta.
Luuletko oikeasti, että poliisi nautti hommasta?
Ehkä v.tutus oli kuitenkin se tunne.
Vierailija kirjoitti:
Ai että näitä vatipäitä on kyllä kiva hakata. Pilliruokintaan pistin yhden ituhipin viimeksi kun tukkivat teitä. Jatkossakin vedän jotain lättyyn niin että oppii. Näistä rääpäle itupelleistä ei ole vastusta.
Kaasuaseet ja lamauttimet taitaisivat olla sinulle sopivia voimankäytön välineitä, kuin nyrkki nenään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaasuaseet ja lamauttimet taitaisivat olla sinulle sopivia voimankäytön välineitä, kuin nyrkki nenään?
En mä tartte apuvälineitä,mun nyrkki riittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuumitaan asia näin päin. Kuinka moni olisi valmis käyttämään tuollaisia suht kovia voimakeinoja täysin rauhanomaisesti istuvia kohtaan. Tuo sumute on tarkoitettu silloin käytettäväksi, kun puolustaa itseään., ei rankaisuvälineeksi.
Näytti videolta aika surulliselta, siitä huolimatta vaikka tietysti passiivisesti niskoittelivatkin istumalla paikoillaan.
Voimankäyttö tulisi mitoittaa vastaamaan sen tarvetta.
Jos rikkoo lakia eikä suostu hyvällä lopettamaan niin viranomaisten on voitava käyttää niin kovia voimakeinoja, että lain rikkominen loppuu. Jos näin ei toimita, niin se tarkoittaa sitä, että lakia ei ole käytännössä pakko noudattaa.
En puolusta istujia, mutta olisiko etälamauttimen käyttö ollut myös hyväksytty keino saada paikoillaan istuva väki tottelemaan käskytystä.
Sekin on tarkoitettu poliisin käyttöön lähinnä sitä uhkaavissa tilanteissa, kuten tuo sumute myös.Mitä keinoa itse ehdotat millä paikoillaan istuva väki saadaan tottelemaan käskytystä? Olisiko tunteiden sanoitus kenties hyvä keino?
Eikös poliisilla ole ihan palkkaa saavia ja koulutettuja neuvottelijoita ja mikäli ei synny tulosta, niin vanha hyvä keino olisi ollut vain kantaa yksi kerrallaan pois sellaiseen paikkaan, että olisi kadulta pysynyt pois.
Niskoittelijoille oltaisiin määrätty niille kuuluva asianmukainen seuraamus.Tähän istujien eestaas kantamiseenko poliisin pitäisi mielestäsi käyttää resurssejaan? Elokapina voisi mennä istumaan siunne missä on saastuttajiakin kuten esimerkiksi Pekingin tai Delhin kaduille.
Eiköhän yksi kunnon suomalainen autoilija vastaa satoja kiinalaisia ja intialaisia saastuttamisen määrässä. Suomen pääkaupungin päällystetty ajoväylä on täten aivan oikea paikka mielenosoitukselle jos maapallon ylikuluttamisen, yksilön hiilijalanjäljen ja saastuttaminen per capita näkökulmasta katsotaan. Olet siis taas pihalla ja väärässä kuin lumiukko.
Ihanko totta? Minä taas luulen, että sinä et ole tarkistanut tietojasi. Kiina on luvannut vähentää päästöjään vuodesta 2030 alkaen (siihen asti se aikoo rakentaa kivihiilivoimaloita lisää), Intia sitoutunut vuodesta 2050 alkaen. Ja katsopa EU:n tilastoja ja vertaile vaikka Saksan ja Suomen päästöjä.
Voi olla että henkilöä kohden lasketut päästöt antaa erilaisen kuvan mutta suhteuta silti hieman siihenkin, että onhan täällä välimatkat, väestötiheys ja väestömääräkin ihan toista luokkaa!
Kiina saastuttaa viidessä tunnissa sen mitä Suomi vuodessa!
maanpetturit lähtee kirjoitti:
jos poliisia kielletään toimimasta silloin me suomalaiset tulemme ja tyhjennämme kadun ja se on varma että tyhjenee itu hipit kontatessaan pyytää armoo
Te menette linnaan muiden roistojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyötkö sinä sillä itseäsi nenään vai? Eikö pippurisumute naamalla saisi kuitenkin tunnelmaa paremmin nostatettua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyötkö sinä sillä itseäsi nenään vai? Eikö pippurisumute naamalla saisi kuitenkin tunnelmaa paremmin nostatettua?
Oletko vähän tyhmä, miksi minä itseäni löisin,sinua minä vedän nyrkillä naamaan ituhippi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vähän tyhmä, miksi minä itseäni löisin,sinua minä vedän nyrkillä naamaan ituhippi
Kysymyksen jälkeen kuuluisi käyttää kysymysmerkkiä. Se on tällainen ?. Sen saa näppäimistöstä käyttöön painamalla paksua ylöspäin osoittavaa nuolta samaan aikaan plusmerkin kanssa. Näin: ?
Vierailija kirjoitti:
Tuumitaan asia näin päin. Kuinka moni olisi valmis käyttämään tuollaisia suht kovia voimakeinoja täysin rauhanomaisesti istuvia kohtaan. Tuo sumute on tarkoitettu silloin käytettäväksi, kun puolustaa itseään., ei rankaisuvälineeksi.
Näytti videolta aika surulliselta, siitä huolimatta vaikka tietysti passiivisesti niskoittelivatkin istumalla paikoillaan.
Ase on tarkoitettu käytettäväksi itsensä puolustamiseksi. Jos et tottele poliisin käskyä, voipi tulla pamppua, kaasua tai sähköä. Näin se vaan menee.
Sano vain ihan rehellisesti: voitto Putlerille.
Odineille vinkki: kytät ei voi mitään jos päätätte mennä piknikille mannerheimintielle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ase on tarkoitettu käytettäväksi itsensä puolustamiseksi. Jos et tottele poliisin käskyä, voipi tulla pamppua, kaasua tai sähköä. Näin se vaan menee.
Toivon, ettet ole tosissasi. Poliisilla on tarkoin säädelty minkälaisia voimakeinoja ne saa käyttää. Ja jos voimankäyttö on tarpeetonta tilanteeseen nähden niin se on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä syytteen nostaminen ja käräjille meno on voitto näille anarkistiliikkeille.
Varsinkin kun Suomen oikeuslaitos on äärivasemmiston käsissä. Esimerkkinä Ritva Santavuori.
Vierailija kirjoitti:
Odineille vinkki: kytät ei voi mitään jos päätätte mennä piknikille mannerheimintielle
Poliisi totta kai kehottaa poistumaan, ja jos et tottele niin poliisi voi pidättää. Sitten tulee syyte niskoittelusta, josta voi saada sakkoa tai jopa pari kuukautta vankeutta. Jos vastustat pidätystä niin poliisi voi käyttää tarvittavaa voimaa, mutta jos vastustamatta annat poliisin taluttaa tai kantaa itsesi maijaan niin poliisi ei saa kaasuttaa, käyttää sähköasetta tai mitään muutakaan voimakeinoa. Vähän kyllä veikkaan, että poliiseilla ei olisi haluakaan käyttää rangaistusluonteisia voimakeinoja odineita vastaan.
Eiköhän yksi kunnon suomalainen autoilija vastaa satoja kiinalaisia ja intialaisia saastuttamisen määrässä. Suomen pääkaupungin päällystetty ajoväylä on täten aivan oikea paikka mielenosoitukselle jos maapallon ylikuluttamisen, yksilön hiilijalanjäljen ja saastuttaminen per capita näkökulmasta katsotaan. Olet siis taas pihalla ja väärässä kuin lumiukko.