Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehenä on helpompi löytää miehiä kuin naisia

Pohdiskelija
04.06.2022 |

Olen tässä jo pitkään miettinyt, mistä se mahtaa johtua? Luulisi kuitenkin että miehistä kiinnostuneita naisia olisi olemassa paljon enemmän kuin miehistä kiinnostuneita miehiä.

Laskujeni mukaan olen ilmaissut kiinnostukseni ehkä 25:lle naiselle mutta vain neljälle miehelle. 25:stä naisesta 12 on päätynyt keskustelujen tasolla intiimiksi joista 7 on päätynyt myös käytännön tekoihin. Miehissä suhdeluku on että neljästä miehestä kaikkien kanssa on päässyt intiimille tasolle keskusteluissa ja kaksi myös käytännössä. Suhdeluvut ovat siis naisilla vajaat 50% ja 30% sekä miehillä 100% ja 50%.

Viihdyn kuitenkin paremmin naisten kanssa ja parhaista ystävistäni selvä enemmistö on naisia. Ihastuksistani 90% on ollut naisia. Tästä huolimatta tuntuu että naisia on vaikeampi saada makuuhuoneeseen kuin miehiä. Miten voisin parantaa onnistumisprosenttia naisten kanssa? Ja miksi se ylipäätään on niin alhainen? Yksi minua askarruttava asia on se että löytäisin helposti miehen vakituiseenkin parisuhteeseen mutta toivoisin saavani biologisia lapsia ihan perinteisellä tavalla, ts. Naisen kanssa.

Naispuoliset ystäväni tuntuvat arvostavan minua kovasti ihmisenä. Minun sanotaan olevan mm. Fiksu ja huomaavainen sekä hyvin käyttäytyvä. Myös tyyliä kehutaan usein, sekä naisten että miesten toimesta. Huumoria ja jutunjuurta löytyy myös. Hyvänä kuuntelijanakin minua pidetään, mutta miehet puhuvat minulle ns. Hankalista asioista helpommin kuin naiset.

Mitä kokemuksia muilla on? Millaisia ajatuksia tämä pohdinta herättää?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään "onnistumisprosenttia". On vain kaksi ihmistä jotka kohtavat ja joko molemminpuolinen kiinnostus syttyy tai ei syty. Siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla