Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että hermostun heti ja pinna menee kireälle jos edessä on haastavampi tehtävä tai asia jota en ehkä osaa?

Vierailija
04.06.2022 |

Oli sitten töissä tai kotona. Ainut ero että kotona voin tietysti välttää kaikkea tuollaista mutta töissä en. Minua on alkanut häiritä kuinka pinna kiristyy samantien kun tiedän että edessä on homma, josta olen epävarma, en ehkä osaa kunnolla tai ilman apuja. Onko tämä jotain suureksi kasvanutta epäonnistumisen pelkoa vai mitä? Miten muut reagoitte vastaavien tehtävien ja hommien kohdalla?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään odotuksia millekään, toki vielä kun tyhmä on niin ei hermostu, kun on tottunut siihen ettei mikään meinaa sujua. Ihan noRmAAli oppImisProssesSi

Vierailija
22/24 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä ei-sujumista edes huomaa. Siksi ne aikuiset ja esimiehet hengittää vieressä, kun tyhmiä pitää ohjata. Ette tiedä itse, että milloin on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun tuohon myös. Kerran mieheni (joka on kuollut jo) sanoi että minun pitäisi laihduttaa ja otin liekinheittimen käteen ja käristin hänet nugetiksi (hän oli kana) söin hänet päivälliseksi mutta jälkeenpäin olen miettinyt oliko se paras vaihtoehto sittenkään.(olen kyllä sitä mieltä että se oli parasta minulle sekä hänelle myös)

:3

:)

:(

<3

Vierailija
24/24 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun tuohon myös. Kerran mieheni (joka on kuollut jo) sanoi että minun pitäisi laihduttaa ja otin liekinheittimen käteen ja käristin hänet nugetiksi (hän oli kana) söin hänet päivälliseksi mutta jälkeenpäin olen miettinyt oliko se paras vaihtoehto sittenkään.(olen kyllä sitä mieltä että se oli parasta minulle sekä hänelle myös)

:3

:)

:(

<3

Sinä siis huomasit leivittää hänet, muutoinhan olisi palanut poroksi.