Tänään 50v naimisissa
Menimme 18v naimisiin, jäimme juuri eläkkeelle. Meillä on 2 poikaa ja vain yksi pojanlapsi 6v. 50v on mennyt nopeasti, enimmäkseen hyvin. On ollut myös hankalaa, voimakkaat luonteet törmäillyt. Mutta olen onnellinen kaikesta. Sinkkunakin olisin ollut. Onko muita 50v naimisissa olleita?
Kommentit (24)
Onnea ap! Mun äitini ja isäni olivat naimisissa 56v eli äidin kuolemaan asti.
Anoppi ja appiukko elokuussa 52 v naimisissa...herranjumala:DD Onnittelut taipaleestanne!
Paljon onnea olette tämän päivän "harvinaisuuksia"!
Trolli. Ei noin vanhat enää osaa käyttää tietokoneita eikä heillä edes ole niitä vanhainkodeissa.
Onnittelut! Me on oltu naimisissa vasta 17 vuotta, mutta yhdessä 40 vuotta.
Onnea paljon hienosta saavutuksesta!
Ihanaa että on kestetty toistensa ikäkriisit ja alamäistä selviydytty niin kuin meilläkin 36 vuotta niin ettei ihan noin pitkällä vielä olla mutta perässä tullaan. Minä en voisi kuvitellakkaan enää elämääni jonkun muun kanssa kun puolisoni. Särmät ollaan hiottu ja arki rullaa eikä tarvitse riidellä mistään. Osataan tehdä kompromisseja. Parisuhteessa ei voi elää itsekkäästi ja se on paljon kasvattavampaa kuin eläisi yksin eikä tarvitse ottaa ketään huomioon päätöksissään.
Ap. Kiitos.
Olen käyttänyt tietokoneita töissä ainakin 35v joten ei se tauto unohdu eläköityessä 68v.
Onnea paljon hienosta saavutuksesta!
Siinä sitä on yhdessä nähty elämän tyynet ja myrskyt. Varmaan kasvoitte myös yhdessä aikuisiksi kun niin nuorena menitte yhteen
Tehkääpäs nuoret perässä!
N45
Mahtavaa onnittelut
Saako kysyä, onko ollut suurempia kriisejä? Onko oikeasti keskusteltu erosta missään vaiheessa?
Sillä kyselen, kun itsellä 16vuoden suhde eron partaalla, ja itse toivoisin, että tästä vielä selvittäisiin, entistä vahvempina. Yhdessä. (Mies vahvasti erimieltä asiasta)
Vierailija kirjoitti:
Trolli. Ei noin vanhat enää osaa käyttää tietokoneita eikä heillä edes ole niitä vanhainkodeissa.
Ap, onnea, itse olen ollut aviossa 51 v. Ed kirjoittajalle, osaan muuten ihan rakentaakin tietokoneen yms.
Olen elektroniikkainsinööri ja it -alalla tehnyt töitä ennekuin olit edes syntynyt.
Sinä osaat ehkä juuri ja juuri käyttää puhelintasi ja googlettaa.🤣
Ei kannata erota vaikka mies kävisi vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Olin itse naimisissa 3kk
Naapurin tyttö oli viisi päivää. Lauantaina rymyhäät ja torstaina erosivat. Nyt vaan kihloissa ja yksi lapsi uudelle.
Olette vielä hengissä