entäs se maajussille morsian? onko moneen kertaan jo käsitelty?
Aika vanhoja ja lihavia akkojahan siellä oli, eikä ne miehetkään (sitä kaljua lukuunottamatta) mitään herkkuja olleet.
Mutta kovin suosittu tuntuu ohjelma olevan? Mitäs av-läiset on mieltä?
Kommentit (7)
naiset sai valita 5 parasta ja sit ne 5 saivat kirjeitä.
Loput sai kenkää ohjelmasta.
mun mielestä se tumma nuori (Risto?) oli tosi symppis. Eikös sillä ollut maitotila? ehdottomasti katson sunnuntaina, vaikka jo jotenkin arvaa kuka valitsee kenet...
kenet kukakin valitsee niin meni IHAN pieleen.
Luulin kaikilla, että olisivat ottaneet ihan eri ihmiset jatkoon (paitsi HArrilla).
Varsinkin Jussin valinnat yllättivät, mutta eihän siitä pikakoosteesta oikeaa kuvaa voinutkaan saada.
Viime jakson katsoin ja netistä se ekan. Ai niin kohta tulee kolmas jakso :)
Tykkään sarjasta. Suosikkimies on on Harri (jos jollekin olisin kirjoittanut).
Sööttis pari on Teemu ja hänen morsmaikku :)
Mä en oo vielkään toipunut, sen Riston tytöstä (jota ei valinnut) jolla oli ihan miehen ääni ja Harrin Merjasta (jota ei valinnut) joka 31-vuotiiana näytti ihan 50-60-vuotiaalta ja Jussin siitä turkoosipaitaisesta jota ei valinnut, kun " Siinä oli Jussi, siinä oli just se Jussi" tms.
Ihan hulvaton ohjelma, varsinkin kun kaikki puhuu hauskoja landemurteita :)
se harri oli kivannäköinen ja silmät oli kauniit, mutta kun avasi suunsa niin pisteet laski.
jonkun pitäis sanoo sille että " suu kiinni ja ole kaunis" . niin ja uudet vaatteet tietysti kanssa.
sen harrin morsiametkin oli tietysti parhaimman näköiset. kaameita lyylejä oli niillä muilla tyrkyllä.
se vanha mehiläisfarmariko?
sillähän olikin varsinaiset tarjokkaat. se yksi joka vaan päätään kellisteli eikä saanut mitään sanottua (tai olihan se jotain mihin veisit minut häämatkalle? haloo?) ja sitten oli se kauheen lihava mutta hauskannäköinen. jotain vikaa oli muissakin, en onneksi muista enää mitä.
kaameita oli kyllä se pitkätukkahevari sekä mies että goottinaistarjokkaat. hyi helkkari.
Minä olen pohtinut paljon sitä, missä ne loput 5 miestä on. Eivätkö he saaneet lainkaan kirjeitä naisilta? :(
Vai miksi eivät ole jatkossa. Harmi.