Auttaako imodium ennen treffejä jännitysvatsaan?
Oli tänään illalla tinderin kautta treffit. Sitä ennen kävin varmaan 7 kertaa vessassa, seurauksena, ettei mikään pysynyt suolistossa.
Olin treffeille mentäessä niin suolatasapainot olemattomissa, että eka tunti meni hyvin, mutta toinen tunti kun jännitys ikäänkuin raukesi, hyvä ettei laatta lentänyt, kun vatsa kurni niin kovaa ja oli paha olo. Pakko oli lähteä ennen aikojaan pois.
Ensi kerralla, auttaisiko imodium tällaiseen oireiluun?
Kommentit (12)
Kannattaa ottaa kolme ruokalusikallista risiiniöljyä ennen treffejä. Auttaa. Niin minä teen.
Auttaa ainakin mulla tehokkaasti ripuliin myös ennaltaehkäisevästi. Sivuoireena sitten ummetus, eli seuraavan päivän kakka on kivikova.
Auttaa, mutta omalla kokemuksella sanon, että se kannattaa ottaa jo ennen kuin vatsa menee sekaisin.
Jännitän itsekin kovasti vatsalla milloin mitäkin ja siinä kohtaa kun se on jo sekaisin, ei enää Imodium auta minulla. Useamman kerran olen vielä jossain hammaslääkärin odotustilassa tai rautatieasemalla kärsinyt siitä kun vatsaa kiertää, kunnes opin ennakoimaan. Samoin tulee otettua Imodium etukäteen silloinkin, kun tiedän juovani alkoholia enemmän kuin muutaman annoksen.
Levolac on tosi hyvä tohon. Ota tupla-annos niin tulee tuplasti paremmat treffit.
Eikö joku mieto rauhoittava olisi parempi kuin pistää suolistonsa ihan sekaisin? Tai vaikka snapsi? Mikä siinä toisen ihmisen tapaamisessa niin jännittää, että menee noin sekaisin?
Mä olen myös vatsalla jännittäjä. Mulla toimii cuplaton, joka on tarkoitettu ilmavaivoihin. Jotenkin rauhoittaa vatsaa. Samoin en pysty syömään mitään ennen jännittävää tapahtumaa, ei vaan maistu ja just vatsa menee vaan sekaisin.
Imodium ja Imodium Plus toimivat, kannattaa lukea lääkeoppaasta niiden ero.
Mitään pikalääkkeitä ne eivät kuitenkaan ole, eli ne toimii paremmin silloin jos käyttää ennakoivasti, eli ottaa jo edellisenä päivänä, jolloin niiden vaikutus näkyy seuraavina päivinä.
Sopiva määrä lienee henkilöstä riippuvainen, omalla kohdalla puolikaskin pilleri tuntuu tehoavan, mutta esim. matkoja varten voin ottaa yhden edellisenä päivänä ja toisen ennen matkaa. Toki lääkkeen ohjeistus kannattaa myös lukea.
Jos vatsa on kuralla tänään, ei se lääke tähän päivään paljon enää vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö joku mieto rauhoittava olisi parempi kuin pistää suolistonsa ihan sekaisin? Tai vaikka snapsi? Mikä siinä toisen ihmisen tapaamisessa niin jännittää, että menee noin sekaisin?
Jännitysvatsaan ei paljon tarvita, että se menee sekaisin.
Mulla jännittäminen on niin voimakasta, ettei Imodiumkaan aina auta. Olen erakoitunut tän p*vaivan takia.