Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aha. Sisko on kaasona yhteiselle kaverille ja sisko kielsi minua tulemasta matalilla kengillä häihin

Vierailija
03.06.2022 |

Kuulemma ronttoset eivät ole tarpeeksi juhlavat. Minä inhoan korkokenkiä! Matalat kenkäni ovat sirot ja täysin uudet, eikä mitkään linttaan astutut. Mielestäni juhlavat ja sopii hyvin asukokonaisuuteen.

Korkoa pitäisi kuulemma olla että ovat juhlakengät. Kyllä minua ärsyttää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän ihmeen syy sulla on totella?

Mä menisin ton jälkeen kumisaappaissa ja sanoisin kaikille et sisko pakotti.

Vierailija
2/25 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on lyhyt mekko, siinä onkin parempi olla matalat kengät. Pitkän mekon kanssa korot on tyylikkäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita morsiamelle ja peru tulosi. Kerro että syynä on se, ettet ole jalkavaivaisena kuulemma tervetullut.

Vierailija
4/25 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääkö sulhasparin sukulaiset minua paheksuen kun en ole laittanut juhlakenkiä jalkaan? :( ap

Vierailija
5/25 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Meidän häissä ainakin portsarina toimivat kaaso ja bestman tarkasti jo kirkon ovella kaikkien kengät. Jos ei ollut tarpeeksi korkoa, niin ulos vaan koko häistä.

Vierailija
6/25 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mene sinne flanellimekko päällä, tollasia juntteja saa aina hävetä.

Vierailija
7/25 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyttääkö sulhasparin sukulaiset minua paheksuen kun en ole laittanut juhlakenkiä jalkaan? :( ap

Ei kyttää, siskollas on vaan huono itsetunto ja se miettii liikaa muiden mielipiteitä, hänen mielipiteensä on sen vuoksi automaagisesti huono.

Vierailija
8/25 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mene sinne flanellimekko päällä, tollasia juntteja saa aina hävetä.

Minä en sinuna olis kauhean huolissaan muiden häpeästä.

Miten edes voi olla noin introspektio kyvytön?

Vierailija
9/25 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelykengät eivät ole juhlakengät. Oma käsitys asun juhlavuudesta on hyvä kyseenalaistaa. Korkokengät eivät kuitenkaan ole pakolliset, monet eivät edes pysty kävelemään semmoisilla.

Kaaso on myös morsiamen luottohenkilö, joten tarkista vielä senkin takia.

Jos voit niin kysy ystävältäsi suoraan.

Vierailija
10/25 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelykengät eivät ole juhlakengät. Oma käsitys asun juhlavuudesta on hyvä kyseenalaistaa. Korkokengät eivät kuitenkaan ole pakolliset, monet eivät edes pysty kävelemään semmoisilla.

Mikä on kävelykengän määritelmä? Morsianta ei vaivata tämän kokoisilla asioilla.

Vierailija
11/25 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengillä saa ihminen tekopituutta itselleen. Muuten tarpeetonta touhua, aivan karmeeta olla niissä useampia tunteja. Semmoinen 3-4cm korko hyvä, joidenkin jaloille sekin liikaa.

Vierailija
12/25 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä selittele. Käytät korkokenkiä sen vuoksi että haluat alistaa niillä miehiä... Rikollinen olet!

Vierailija
13/25 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyttää kukaan. Siskosi luulee että kaasona hänellä on jotain valtaa. Ei ole. Käsket siskosi painua sinne hevon - - - ja pukeudut häihin kuten haluat. Hullu sisko.

Vierailija
14/25 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän korkokengistä. Selkäni rakenteen takia 10-12cm korko (4''-5'') on paras, niillä voi kulkea ja tanssia koko illan. Matalammilla (jos korkoa on sellainen 5-6cm) tulee selkä kipeäksi, ja sitten ihan tasapohjaisilla kengillä tulevat myös jalat kipeäksi. Minulla on ollut monta vuotta talvikenkinä kengät, joissa oli 10cm korko, ja niillä oli hyvä kävellä. Toisen vaihtoehdot ovat paljain jaloin (ei sovi juhliin eikä talveen) tai turvakengät (eivät sovi juhliin). Lenkkaritkin ovat vähän huonoja, enkä viitsi satoja euroja tuhlata kokeiluihin enää.

Oman hankalan selkäni takia ymmärrän hyvin, että kaikki korot eivät sovi kaikille. Häät ovat aina juhlava tilaisuus, joten ihan pelkissä kävelykengissä en sinne menisi, vaan etsisin juhlavat matalat avokkaat tms. Matalia kenkiäkin on juhlavia, hauskoja ja ihania!

Vierailija
15/25 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, enpä olekaan kuullut sanaa "ronttoset" sitten lapsuuden!

T: Savolaesukko mualimalta

Vierailija
16/25 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi on pälli. Eikun vaan ballerinat jalkaan ja menoks.

Vierailija
17/25 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä mitä muut sanoo kengistäsi.

Vierailija
18/25 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. On myös matalakantaisia avokkaita ja juhlavia ballerinoja

2. Mitä tekemistä asian suhteen on sillä, että ap:n sisko on kaasona?

Vierailija
19/25 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä omaa elämääsi.Äläkä siskosi elämää.Tarkota sitä teet itsenäiset päätöksesi puketuminen,kengät, elämäsi suhteesi!

Vierailija
20/25 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballerinat eivät voi käyttää korkeakorkoisia, koska jalkojen ja varpaiden lihakset ja ovat harjoituksista ja esityksistä rasittuneet. Juhlavat ballerinat ovat heidän juhlakenkiään. Sopivat oikein hyvin kesäiseen juhlaankin. Aika harva suomalaisnainen osaa edes kävellä korkokengillä. Tosin häissä ei kai tarvitse kilometrejä kävelläkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi