Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajani vihaa minua

9-luokkalainen
03.06.2022 |

Musta on alkanu tuntua että mun opettaja vihaa mua. Oon semmonen semi äänekäs ja puhun kyllä tunneilla. Aineet joita opettaja opettaa eivät ole todellakaan minun vahvuuksia eikä mielenkiintoisia mielestäni. Ärsyttää kun yrittää parhaansa, mutta silti opettajalla on aina valitettavaa eikä mikään kelpaa. Opettaja \/ittuilee minulle joka tunti ja valittaa kun en koskaan saa mitään aikaiseksi, olen laiska eikä kannata hakea lukioon. Jotkut asiat ovat minulle vain vaikeita ymmärtää mitä kysytään ja miten lasketaan, kuten sanalliset tehtävät, esimerkiksi kumpaan suuntaan jakolaskut lasketaan. Lisäksi tulee usein huolimattomuusvirheitä, joista opettaja kokoajan valittamassa kun kysyn miksi tehtävä meni pieleen vaikka laskin hänen haluamallaan tyylillä. Ehkä hän on saanut huonon kuvan myös siksi kun usein oikeasti unohdan tehdä ne läksyt ja hänen lempi vitsikseen on tullut että ihmettelee jos olen tehnyt läksyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän alkoi kesäloma ja pääsit tuosta opettajasta eroon vai kuinka?

Vierailija
2/6 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppimishäiriö? Merkitse läksyt kunnolla ylös ja tarkista joka päivä, mitä läksyä.

Puhu vähemmän, keskity enemmän. Tsemppiä!

Minne suuntaat ysiluokan jälkeen?

Vierailija
4/6 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että molemmissa on vikaa. Sinun pitäisi panostaa läksyjen tekemiseen, ihan itsesi takia. Opettajissa on myös kaikenlaisia, ja valitettavasti kaikilla ei ole sydämen sivistystä ymmärtää erilaisuutta esimerkiksi oppimisessa. Vastaisuudessa jos kohdalle sattuu opettaja, jonka koet kohtelevan sinua huonosti, ota asia puheeksi vanhempiesi/huoltajiesi kanssa ja pyydä heiltä apua siihen, että keskustelette asiasta hyvässä hengessä opettajan kanssa.

Tsemppiä sinulle ja hyvää kesää :)

T. erityisopettaja

Vierailija
5/6 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo? Vauva-palsta ei sovi alle 18-vuotiaille.

Keskity tekemään jotain kivaa.

Vierailija
6/6 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain sosiaali ja terveys alalle ja pelkään pahoin ettei pisteeni riitä sisään pääsemiseen. Hakijoita paljon ja vain vähän otetaan sisään verrattuna hakijoiden määrään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi