"Minulla on yritys, jonka kautta teen puhekeikkaa hyvin erinäisissä paikoissa. Soini kertoo, että rahan vuoksi hänen ei tarvitse keikkaa tehdä"
Kommentit (9)
Ja nostaa 5000 e sopeutumisrahaa elämänsä loppuun asti. Joka on toivottavasti lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Eikö Soini ole jo eläkeläinen ja tehnyt pitkän yhtäjaksoisen työuran. Ja eikös hänellä ole lääketiett. tohtori vaimo. Luulisi elävän hyvin, vaikka ei tuossa iässä enää työskentele vaan nauttii elämästä. Ja onhan hänellä pääomatuloja ja kirjoittaa ahkerasti kirjoja. Onhan sekin työtä.
Just täytti 60-v...
Pääomatuloja? Onko?
Vierailija kirjoitti:
Ja nostaa 5000 e sopeutumisrahaa elämänsä loppuun asti. Joka on toivottavasti lyhyt.
Itse asiassa saa nostaa vielä viisi vuotta sopeutumisrahaa ja sitten siirtyy eläkkeelle.
Kuvitteleeko tosiaan asettuvansa ehdolle vielä joskus, muuallekin kuin taloyhtiön hallitukseen?
Oikeasti, puhekeikkaa? Mikä tuossa on oikein tarkoitus? Muu, kuin jauhaa lässynläätä?
Puhumallahan hän on koko uransa tehnyt. Kun kerran itse tykkää puhua ja muut tykkäävät kuunnella, mikäs siinä on keikkoja tehdessä.
Samanlaisen tyypin näin erään ammattikorkeakoulun juhlan täytenumerona: eläköitynyt näyttelijä, joka aloitti puheensa vähän ohi suunsa kertomalla, että hänet oli palkattu tänne tunniksi puhumaan, ja kun hän oli kysynyt, mistä aiheesta olisi puhuttava, hänelle oli vastattu, että puhu ihan mistä itse lystäät, ei sillä niin väliä.
Minun pisti kateeksi, mutta oma syyni, ettei minun jutustelustani kukaan halua maksaa. Jos maksaisi, tekisin keikkaa minkä ehtisin.
Tyypillinen persu, p*skaa jauhanut koko ikänsä eikä oikeita töitä tehnyt kuin pari kuukautta kesätöissä leipomossa!
Mitä sitten?
Eikö Soini ole jo eläkeläinen ja tehnyt pitkän yhtäjaksoisen työuran. Ja eikös hänellä ole lääketiett. tohtori vaimo. Luulisi elävän hyvin, vaikka ei tuossa iässä enää työskentele vaan nauttii elämästä. Ja onhan hänellä pääomatuloja ja kirjoittaa ahkerasti kirjoja. Onhan sekin työtä.