Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ikisinkku nainen

Vierailija
03.06.2022 |

Olen ihan normaalin näköinen, normaalipainoinen mutta olen jäänyt yksin. Menen seksuaalisestikin hukkaan, halut ovat suuret mutta haluan kuitenkin ensin tutustua. Kriteerini eivät oikein sovi suomalaiseen parisuhteeseen, koska etsin hyvin miehekästä miestä, joka huolehtii taloudestaan/perheestään ja ottaa luontaisen johtajan roolin eikä esim laita vaimoaan sossun luukulle. Mies saisi aina jotakin seksiä, jos ei yhdyntää aina, niin suuseksiä tai käsillä hyväilyä. Haluaisin, että miehelläni olisi kaikin puolin kaikki hyvin. Ja haluaisin, että mies ajattelisi samoin minusta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo. ihan normaali nainen olet eli elättäjää etsimässä

En itse elättäjää vaan molemminpuolista huolenpitoa kaikilla tavolla. ap

Mutta eikö tuossa ole vähän risti riitaa kun kirjoitit edellä Suoralainaus" "etsin hyvin miehekästä miestä, joka huolehtii taloudestaan/perheestään ja ottaa luontaisen johtajan roolin eikä esim laita vaimoaan sossun luukulle"

Yhteistä huolenpitoa mutta miehen tehtävänä olisi siis varmistaa, että kaikki on taloudellisesti japerheellä hyvin, jos vaikka sinua ei huvitakaan vai mitä tuo tarkoittaa?  Ottaa luontaisen johtajan roolin? Siis on se, jok aon aina viimekädessä vastuussa, vai mitä tuo tarkoittaa?  Mihin miehen tulee johtaa? - Komentaa sinut imuroimaan tai määrtä sinut laittamaan lempiruokaansa? En tiedä ketään miestä, joka olisi laittanut vaimoaan sossun luukulle mutta ehkä tämä kertoo, että elän omassa kuplassani. PS: Minua alkaa naurattamaan jos tai kun kuvittelen itseni kovasti korostamassa ja alleviivaamassa omaa miehekkyyttäni. En sano, ettenkö olsi yhtään miehekäs mutta sen (meiehekkyyden korostaminen) on vain minusta, jotenkin koomisselta vaikuttavaa. 

Summa sumamrum ei meistä taitaisi olla pariksi vaikka sinkkuja ollaan molemmat.

Vierailija
22/34 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö tuossa ole vähän risti riitaa kun kirjoitit edellä Suoralainaus" "etsin hyvin miehekästä miestä, joka huolehtii taloudestaan/perheestään ja ottaa luontaisen johtajan roolin eikä esim laita vaimoaan sossun luukulle"

Yhteistä huolenpitoa mutta miehen tehtävänä olisi siis varmistaa, että kaikki on taloudellisesti japerheellä hyvin, jos vaikka sinua ei huvitakaan vai mitä tuo tarkoittaa?  Ottaa luontaisen johtajan roolin? Siis on se, jok aon aina viimekädessä vastuussa, vai mitä tuo tarkoittaa?  Mihin miehen tulee johtaa? - Komentaa sinut imuroimaan tai määrtä sinut laittamaan lempiruokaansa? En tiedä ketään miestä, joka olisi laittanut vaimoaan sossun luukulle mutta ehkä tämä kertoo, että elän omassa kuplassani. PS: Minua alkaa naurattamaan jos tai kun kuvittelen itseni kovasti korostamassa ja alleviivaamassa omaa miehekkyyttäni. En sano, ettenkö olsi yhtään miehekäs mutta sen (meiehekkyyden korostaminen) on vain minusta, jotenkin koomisselta vaikuttavaa. 

No onhan se luontaista, että esim pikkulapsiaikana taloudellinen vastuu on miehellä. Valitettavan moni nainen joutuu pyörittämään perhe-elämää kelan perhe-etuuksilla, kun mies ei ole tehnyt osaansa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa maassa on ihan normaalia, että mies kantaa taloudellisen vastuun vaikka nainenkin tienaisi. Esimerkiksi Yhdysvalloissa, joissa nainen ja mies ovat tasa-arvoisia, niin mies on silti vastuullinen perheen elatuksesta. Ei siellä tarvitse miesten kanssa vängätä, että mitä sos etuuksia naisen pitäisi milloinkin nostaa.

Vierailija
24/34 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli.

0/5

Vierailija
25/34 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vieraalta. Olen itse aina kantanut äitinä taloudellisen vastuun. Lasten kanssa olin 10 kk kotona ja sitten tienaamaan ruokarahoja. Miehet yleensä käyttää rahat omiin juttuihin kuten autoon ja muuhun harrastukseen.

Vierailija
26/34 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatko siis vähintään puolet menoista?

Vierailija
27/34 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä hyödyt minun palkastani.

Kuinka minä hyödyn sinusta? Koska muuten olen mielummin sinkku. M25

Vierailija
28/34 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksatko siis vähintään puolet menoista?

Ei avioliitossa lasketa tuollaisia. ap

Vierailija
29/34 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkku koska liian nirso. Jaa. Tutustupa sellaiseen asiaan kuin välttelevä persoonallisuushäiriö.

Vierailija
30/34 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkku koska liian nirso. Jaa. Tutustupa sellaiseen asiaan kuin välttelevä persoonallisuushäiriö.

sellaista ole olemassakaan

eikä ole liian nirsoa haluta vastuullista miestä. Suomessa tieten outoa, koska miehille on normaalia olla yhteiskunnan elättejä

Vierailija
31/34 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole todellinen. Joko Fbi agentti tai Putin trolli.

Vierailija
32/34 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa maassa on ihan normaalia, että mies kantaa taloudellisen vastuun vaikka nainenkin tienaisi. Esimerkiksi Yhdysvalloissa, joissa nainen ja mies ovat tasa-arvoisia, niin mies on silti vastuullinen perheen elatuksesta. Ei siellä tarvitse miesten kanssa vängätä, että mitä sos etuuksia naisen pitäisi milloinkin nostaa.

Ihan hieno ja perinteinen ajatus. Nykyään vaan tämä on aikalailla mahdotonta muille kuin 10% hyvätuloisimmista miehistä koska Suomessahan miehelle ei saa maksaa samoista työtehtävistä parempaa palkkaa ja naiset alkavat olla muutenkin hyvätuloisten töiden pääasialliset tekijät nuoremmassa polvessa (esim. lääkäreistä 65-70% on naisia) paremman koulumenestyksen vuoksi. Kyllä minäkin perinteisenä miehenä maksaisin vaikka kaikki kulut jos rouva jäisi kotiin lastenhoitoon mutta ei ole varaa.

Vierailija
33/34 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sellaista ole olemassakaan

eikä ole liian nirsoa haluta vastuullista miestä. Suomessa tieten outoa, koska miehille on normaalia olla yhteiskunnan elättejä

Vau oot upee, oman elämäsi boss lady. Ei koskaan suhteessa koska olet vaan niin pirun upee ettei muut tajuu, vau superia!

Vierailija
34/34 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja unohti kertoa, että on jo reippaasti yli 70v muumio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme