Kohta 10 vuotta sinkkuna
Tulee pian 10 vuotta siitä kun viimeksi seurustelin miehen kanssa. Kaikki itseluottamus treffailuun on mennyt. Olen tutustunut todella moniin miehiin näinä sinkkuaikoinani. Olen toivonut parisuhdetta niin kovasti, että välillä se on ollut ainut asia mikä tuntui puuttuvan. Lopetin pari vuotta sitten nettideitit. Sitä kautta tutustuin ihan vääränlaisiin miehiin. Valitettavasti en ole kohdannut sitä oikeaa myöskään oikeassa elämässä. Pettymyksiä ja sydänsuruja on tullut niin paljon että pelottaa enää tutustua miehiin.
En ole ihan varma miksi minun kanssani kukaan ei tahdo jatkaa tutustumista paria kuukautta pidempää. Olen kyllä melko vaativa ja omanarvontuntoinen luonteeltani. Mutta on minulla myös paljon hyviä ominaisuuksia. Olen iloinen, luotettava, hauska, kiinnostunut monipuolisesti asioista, avarakatseinen, positiivinen, ahkera.
Onko muita pitkäaikaisia sinkkuja? Miten te jaksatte? Onko minulla vielä toivoa löytää kumppani?
Kommentit (24)
Itse olen ollut koko ikäni sinkku enkä valita. M27
Edellinen suhde loppui heinäkuussa 1998. Sen jälkeen on ollut hiljaista...
42 vuotta olen ollut sinkkuna. Tai siis en ole ollut sinkkuna kuten se nykyään käsitetään vaan olen ollut koko aikuiselämäni yksin. En minä edes tiedä miksi parisuhteesta tai kumppanuudesta vielä joskus haaveilen. Eihän minulla ole mitään käsitystä millaista se edes on. Aina myös sanotaan, että sitä ei voi kaivata mitä ei ole kokenut, mutta itse uskon, että halu toisen ihmisen lähelle ja kumppanuus ovat niin syvälle koodattu meidän ihmisten DNA:an, että jopa kaltaiseni aito ikiyksinäinen sitä jollain tasolla kaipaa ja tarvitsee.
Nyt olen jo pidemmän aikaa tiennyt, että tuo kaipuu ei tule koskaan kohdallani tyydytetyksi, mutta ei se oikeastaan ole sitä sisäistä, alkukantaista tunnetta poistanut vaikka olenkin järkitasolla jo kohtaloni hyväksynyt. Tällä siis menen eteenpäin päivä päivältä. Sinkkuna. Yksin.
Miksi sillä ei olisi merkitystä? Täydellinen on sellainen jonka kanssa kiinnostukset kohtaa, koska vasta silloin jotain voi syntyä. Ei mulle täydellinen ole sellainen josta minä olen kiinnostunut mutta joka ei ole kiinnostunut minusta, eikä toisin päin.