Lapset leikkivät pihalla keskitysleiriä
Osa on vartijoina ja osa vankeina ja välillä joku joutuu "kaasukammioon". Olen ihan sinänsä tyytyväinen että lapset leikkii keskenään pihalla, mutta tuo aihe on aika masentava. Pitäisikö puuttua?
Kommentit (45)
Ei pidä puuttua. Lapset käsittelee vaikeita aiheita leikin kautta.
Kunhan eivät leiki "kuka pelkää mustaa miestä"
Ihan normaalia. Noin lapset käsittelevät mielestään kummallisia aikuisten asioita. Meillä muksut leikkivät vuokratalolaisia. Ottivat vaatekaapistani (luvalla) vanhoja rytkyjä ja olivat sitten vuokra-asujia :D
Älä puutu. Me leikittiin lapsena keskitysleiriä barbeilla.
Meillä lapset leikki Stalinin vainoja, koska niiden ansiosta kuoli enemmän kuin keskitysleireillä.
jotenkin jopa pirun huvittava aloitus, vaikka aihe aika synkkä
Ehdottomasti pitää, tuollaiset leikit ovat rasistisia.
Sä voit kertoa heidän vanhemmilleen jos tunnet heidät.
Tai teet vaikka Facebookin alueen puskaradio ryhmään aloituksen aiheesta.
Vanhemmat voisi miettiä mitä puhuvat lasten kuullen. Lapset käsittelevät leikissä oman mielensä asioita.
Hyvä harjoitella. Perussuomalaisten tulevaa valtakuntaa varten.
Lapsille vois opettaa vaikka kirkonrottaa tai jotain muuta vanhan ajan pihaleikkiä....
Äiperö kirjoitti:
Meidän lapset leikkii crack-luola nistejä. Huone on pimeenä ja kuuluu onx kellään crackkii mä tarviin crackkii, antakaa piippuu...
Sellaista se on kun vanhemmat ovat narkomaaneja....
Vierailija kirjoitti:
Äiperö kirjoitti:
Meidän lapset leikkii crack-luola nistejä. Huone on pimeenä ja kuuluu onx kellään crackkii mä tarviin crackkii, antakaa piippuu...
Sellaista se on kun vanhemmat ovat narkomaaneja....
Ollaan alkoholiin meneviä. Emme narkkeja.
Onhan nyt se Bilderbergin kokous kohta ne lapset leikkivätkin sitä. Yksi on rikkain jolla on rikkaita kavereita ja ne kutsuvat pääministerin mukaan ja siitä se lähtee maapallon ryöstäminen. Deletoivat kansakuntia.
Saksassa tuo leikki-ikä ei mennyt aikuisiltakaan ohitse.
Ei kuulosta kovin terveeltä leikiltä. Mistä ovat tällaisen keksineet?