Pahin pissahätäsi?
Tuli mieleen, kun olin tulossa kylpylästä pois bussilla. Oli tarkoitus mennä autolla perheen kanssa, mutta en mahtunut mukaan koska olin ostanut lapsille sellaisen suuren pehmolelun, ennakointikyky kyllä 10/10. En ehtinyt käydä pissalla hotellissa koska huone piti luovuttaa pois, oli jo pissahätä kun menin bussiin. Luulin että siellä on vessa koska matka 6h. Ei ollutkaan, sain tietää että pysähdytään 3h päästä ja silloin voi käydä. Yritin nukkua että pissahätä ei tuntuisi, mutta nukuinkin pysähdyksen ohi... Heräsin siitä noin puolen tunnin päästä ja kysyin kuskilta, milloin pysähdytään kun pissahätä. Sanoi että pysähdyttiin äsken ja ollaan myöhässä aikataulusta niin ei voida enää pysähtyä. Menin takaisin paikalleni ja hetken istumisen jälkeen vaan aloin hallitsemattomasti pissata housuuni. Kummatkin penkit märkiä ja lattialla hirmu iso lätäkkö. Bussi täynnä niin piti sitten vaan olla siinä lätäköllä märissä housuissa ja kaikki varmasti näkivät... Lisäksi minulle tuli matkan aikana uudestaan pissahätä ja pissasin tällä kertaa tarkoituksella housuun, koska luulin ettei se näy. Näkyihän se. Onko kellekään muulle ikinä käynyt näin? En halua olla ainoa. Ja tämä ei ole provo vaikka vähän oudolta kuulostaakin.